Hva gjør du nå?

Nå har a mor lagt seg i senga. Sykt digg å strekke seg ut i senga, samt det er kald luft ute.. at last:talk017 Er så varm, så tror jeg dævver:whacky011

Nå har a mor lagt seg i senga. Sykt digg å strekke seg ut i senga, samt det er kald luft ute.. at last:talk017 Er så varm, så tror jeg dævver:whacky011
Jeg er så enig du aner ikke, så glad jeg kjøpte tårnvifte under hetebølgen i juni :hilarious: Og isbiter er min venn :rolleyes:

Jeg er så enig du aner ikke, så glad jeg kjøpte tårnvifte under hetebølgen i juni :hilarious: Og isbiter er min venn :rolleyes:

Jeg bruker aircondition 24/7:hilarious: men er så digg når det er kald rein høstluft:rolleyes: hahah, hatt cravings på isbiter i 2 graviditeter. Time Will tell:hilarious:

Akkurat støvsugd hele huset, hengt opp tøy, satt på tørketrommel med tøy, vaskemaskin med tøy, tatt ut av og satt inn oppvaskmaskina, redd opp sengene, gitt hunden og kattene mat/rent vann. Og nå venter jeg på at de fra barneskolen skal komme hjem, og det skal gjøres lekser:) Så per nu- sitter i sofaen:hilarious:

Akkurat vasket ut og støvsugd hele bobilen så kan den leveres tilbake til svigers :joyful:

Ventar på at bollane skal heve ferdig så eg kan kline utover sausen og hive dei i ovnen :woot:

Har nettopp satt meg i sofaen etter å ha laget middag, gjort lekser med unga, laget matpakker, dusjet med mini, lagt mini og rydda kjøkken:smiley-angelic005 Koser meg med et glass farris:)

Endelig i senga etter laaaaaaang dag med bobil vasking, besøke mams og retur av bobil til svigers:joyful:

Da var det tid for senga igjen-DIGG:happy:

Våkna først kl 05:00, sov en liten time igjen så opp igjen nå.... :dead: men fortsatt i senga...

Eter frukost, ingenting som frista i dag, så vart havregraut gitt. Og ser gamle episodar av Neste sommer.

Spiser frokost:joyful:

Slapper av på sofaen:joyful:

Glaner film/ser på forum:hilarious:

Forum fordi vi må over 1000 innlegg i dag har jeg bestemt meg for :hilarious:

Back
Topp