Jeg har lagt meg, men får ikke sove
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter i sofaen, tida går fryktelig sakte idag![]()
Ja denne var jo helt ekstrem, jeg våkna kl 06 for jeg måtte så tisse og lå våken til 0830 og sovna igjenSynes alltid søndager går sakte![]()
Ja denne var jo helt ekstrem, jeg våkna kl 06 for jeg måtte så tisse og lå våken til 0830 og sovna igjen![]()
Åh det er kjipereHahah, er så kjipt å våkne fordi man er tissetrengtJeg får ikke til å sove igjen etterpå heller
![]()
Åh det er kjipereLå våken lenge, småkvalm og smådyr for mannen sov så godt og snorka så det dundra etter
Men sovna heldigvis igjen, men kjenner at jeg allerede er trøtt har lyst til å gå å legge meg
![]()
Ja sovna 3 ganger på sofaen her om dagen, i bobilen, mens jeg lagde mat, det var dagen jeg fikk positiv testEr så kjipt når sidemannen snorker
Man blir merkbart mer trøtt med masse hormoner i kroppen![]()
har fått de "små" i seng, så sitter og mentalt forbereder meg på en laaaang dag på jobb i morgen
Ja sovna 3 ganger på sofaen her om dagen, i bobilen, mens jeg lagde mat, det var dagen jeg fikk positiv testJeg trodde jeg skulle dø for jeg var så trøtt
Også hjalp det ikke at han snorka så mye idag tidlig for jeg lå der kvalm og uggen og lurte fælt på hvorfor han ikke hadde laget frokost til meg
![]()
blir en overgang fra å bare måtte si; gå å legg dere, til å måtte bysse i søvn igjen ! haha! minste er 11 år når mini kommerSkal legge de store kidsa nå jeg og![]()
blir en overgang fra å bare måtte si; gå å legg dere, til å måtte bysse i søvn igjen ! haha! minste er 11 år når mini kommer
Alltid forumSitter i sofaen å glaner tv/her på forum![]()