Hva gjør du nå i bilder ? :)

drikker melk!!
fysøren så mye sure oppsøt som blir som en stoor klomp i halsen jeg får av brus :( (kommer heldigvis ikke heelt opp..) next time - ikke drikke ei halv flaske på 1t..

c7bb4eab3f44e108d48e38cb7b160668

hahah! ser jeg skrev muffins.. var jo ikke det jeg tenkte å skrive engang - sikkert det jeg hadde lyst på da.. :(
mente brownies..! meen sjokoladefondant og is er jo MINST like godt :(.. romler i magen min..
Mhm.. var veldig godt! Nå er det sukkerstopp frem til skjærtorsdag i alle fall.. får vi besøk blir det vel en dessert av noe slag.. men blir måteholden hele påska :-)

Mhm.. var veldig godt! Nå er det sukkerstopp frem til skjærtorsdag i alle fall.. får vi besøk blir det vel en dessert av noe slag.. men blir måteholden hele påska :-)

flink du! :) (men du må vel også, om jeg ikke husker feil?)
orker ikke prøve det engang jeg.. har nesten ikke spist noe søtt/usunt hele svangerskapet så føler jeg kan "ta igjen litt av det tapte" nå i slutten (a)

flink du! :) (men du må vel også, om jeg ikke husker feil?)
orker ikke prøve det engang jeg.. har nesten ikke spist noe søtt/usunt hele svangerskapet så føler jeg kan "ta igjen litt av det tapte" nå i slutten (a)
Ja, anbefalt av legen.. fikk lov av jordmor å kose meg litt nå pga jeg er syk og trenger energien.. tenker mest på at jeg ikke vil ha en stor gutt, og det er god motivasjon for det meste! Suget er gått litt ned når jeg har trapper ned faktisk..

Back
Topp