sånn jeg gjør det også.. og veksler mellom strikke hekle og sy..Jeg har korte strikkeperioder før jeg blir lei. Det hjelper å strikke små ting som ikke tar lang tid og en ser framgang hele tiden. Den votten var ferdig på 1-2-3.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sånn jeg gjør det også.. og veksler mellom strikke hekle og sy..Jeg har korte strikkeperioder før jeg blir lei. Det hjelper å strikke små ting som ikke tar lang tid og en ser framgang hele tiden. Den votten var ferdig på 1-2-3.
Dette rommet har vi jobbet med i dag. Fram til i ettermiddag var det et roterom, så måtte en del rydding til, litt vask og støvsuging før vi kunne sette sammen kommoden jeg kjøpte i dag pluss sprinkelsengen som vi har arvet.
Vi skal altså ikke ha både seng og vugge på samme rom, men greit å plassere babytinga inn samme plass fram til h*n kommer.
Var en god del rot som ble flyttet opp til loftet og motsatt vei gikk mesteparten av babytinga. Ble mye bæring og opp og ned trapper og diverse. Så nå resten av kvelden har ryggen og hoftene DREPT meg. Klarer nesten ikke gå en gang. Så ble nok litt for mye for en nesten høygravid kropp.
Men nå er det vertfall sånn at utdtyrsmessig så er det klart nok til at mini kan komme når det passer. Fødebaggen tenkte jeg å pakke i morgen. DET orket jeg ikke etter alt dette andre styret hehe.
Så flinke dere har vært! Her blir nok det meste montert opp over helga, venter lengst mulig.. etter helga begynner vi å rive kjellern, så da må alt opp uansett.. så da tenkte også jeg å pakke ferdig bag og stelleveske (om stelleveska jeg vant her inne kommer snart, siden den jeg bestilte ikke kommer før i påskeuka)Dette rommet har vi jobbet med i dag. Fram til i ettermiddag var det et roterom, så måtte en del rydding til, litt vask og støvsuging før vi kunne sette sammen kommoden jeg kjøpte i dag pluss sprinkelsengen som vi har arvet.
Vi skal altså ikke ha både seng og vugge på samme rom, men greit å plassere babytinga inn samme plass fram til h*n kommer.
Var en god del rot som ble flyttet opp til loftet og motsatt vei gikk mesteparten av babytinga. Ble mye bæring og opp og ned trapper og diverse. Så nå resten av kvelden har ryggen og hoftene DREPT meg. Klarer nesten ikke gå en gang. Så ble nok litt for mye for en nesten høygravid kropp.
Men nå er det vertfall sånn at utdtyrsmessig så er det klart nok til at mini kan komme når det passer. Fødebaggen tenkte jeg å pakke i morgen. DET orket jeg ikke etter alt dette andre styret hehe.
Nå skal jeg kose meg med browniesmuffins
Av en eller annen gang føler at dette bilde beveger seg!Henter lekegrind vi har kjøpt brukt
Vi var i bevegelse iafAv en eller annen gang føler at dette bilde beveger seg!
Æsj det er kjedeligBretter klær.. og gruer meg til å støvsuge og vaske.. og rydde/vaske kjøleskap..