Hva gjør du nå i bilder ? :)

Jeg har korte strikkeperioder før jeg blir lei. Det hjelper å strikke små ting som ikke tar lang tid og en ser framgang hele tiden. ;) Den votten var ferdig på 1-2-3. ;)
:-) sånn jeg gjør det også.. og veksler mellom strikke hekle og sy..

Dette rommet har vi jobbet med i dag. Fram til i ettermiddag var det et roterom, så måtte en del rydding til, litt vask og støvsuging før vi kunne sette sammen kommoden jeg kjøpte i dag pluss sprinkelsengen som vi har arvet.

Vi skal altså ikke ha både seng og vugge på samme rom, men greit å plassere babytinga inn samme plass fram til h*n kommer.

Var en god del rot som ble flyttet opp til loftet og motsatt vei gikk mesteparten av babytinga. Ble mye bæring og opp og ned trapper og diverse. Så nå resten av kvelden har ryggen og hoftene DREPT meg. Klarer nesten ikke gå en gang. Så ble nok litt for mye for en nesten høygravid kropp.

Men nå er det vertfall sånn at utdtyrsmessig så er det klart nok til at mini kan komme når det passer. Fødebaggen tenkte jeg å pakke i morgen. DET orket jeg ikke etter alt dette andre styret :-P hehe.

Vedlegg

• 1425427920807.jpg
    1425427920807.jpg
    44,4 KB · Visninger: 96
Dette rommet har vi jobbet med i dag. Fram til i ettermiddag var det et roterom, så måtte en del rydding til, litt vask og støvsuging før vi kunne sette sammen kommoden jeg kjøpte i dag pluss sprinkelsengen som vi har arvet.

Vi skal altså ikke ha både seng og vugge på samme rom, men greit å plassere babytinga inn samme plass fram til h*n kommer.

Var en god del rot som ble flyttet opp til loftet og motsatt vei gikk mesteparten av babytinga. Ble mye bæring og opp og ned trapper og diverse. Så nå resten av kvelden har ryggen og hoftene DREPT meg. Klarer nesten ikke gå en gang. Så ble nok litt for mye for en nesten høygravid kropp.

Men nå er det vertfall sånn at utdtyrsmessig så er det klart nok til at mini kan komme når det passer. Fødebaggen tenkte jeg å pakke i morgen. DET orket jeg ikke etter alt dette andre styret :-P hehe.

Så flinke dere har vært! Kan tenke meg at kroppen kjente det etterpå, ja, men det er godt alt som er gjort. :)

Så flinke dere har vært! Her blir nok det meste montert opp over helga, venter lengst mulig.. etter helga begynner vi å rive kjellern, så da må alt opp uansett.. :-) så da tenkte også jeg å pakke ferdig bag og stelleveske (om stelleveska jeg vant her inne kommer snart, siden den jeg bestilte ikke kommer før i påskeuka)

Henter lekegrind vi har kjøpt brukt :-)

Vedlegg

• 1425495242839.jpg
    1425495242839.jpg
    33,6 KB · Visninger: 83
Bretter klær.. og gruer meg til å støvsuge og vaske.. og rydde/vaske kjøleskap..

Vedlegg

• 1425558038545.jpg
    1425558038545.jpg
    64,9 KB · Visninger: 61
Back
Topp