Hva gjør du NÅ?

Sitter og er sjuk og kjeder meg. Må tisse hele tiden og skulle ønske jeg kunne spole til uke 12 sånn at jeg bare kan si det som det er! :)

Akkurat kommet hjem fra trening, nå tenker jeg på om jeg er sulten nok til å gidde å lage mat :smiley-angelic006

Ligger på sofaen lurer på hva jeg orker å spise..

Sitter med skolearbeid, teppe og en stor kopp te og hører på regnet som pisker mot ruten... ganske koselig med høst :)

Vært på jobb i litt over en time, og sitter bare og ser på klokka og drømmer om å dra hjem igjen. :P

Irriterer meg over at jeg ikke fikk beskjed om å komme med full blære på tul, :p sååå må vente en dag til for å vite om der er en levende baby ❤

Irriterer meg over at jeg ikke fikk beskjed om å komme med full blære på tul, :p sååå må vente en dag til for å vite om der er en levende baby ❤
Prøvde de da på utvendig UL? Ikke hørt at man må møte med full blære på innvendig i hvert fall. Med meg så de alt :) lykke til i morgen :)

Hei Nemis. Hvordan går det med deg? ❤️ gi meg gjerne en oppdatering ☺️

Koselig at du spør:) Gynekologen fant foster med hjerteaktivitet! :) Det ble målt til 7+1 og han synes det var merkelig at de ikke så noe for 6 dager siden. Men det spiller ingen rolle; jeg var 100%sikker på at jeg måtte sendes hjem med abortpiller før timen i dag, så jeg er i lykkerus nå:) Denne gangen har jeg troen på at det skal gå bra:)

Var utvendig, har innvendig i uke 11 :) får utvendig med legen min vær gange jeg er der pga mange spontanaborter. Hittil man kun sett morkake, luft og svart tomrom.. men hormonnivåe stige å ligge akkurat rett over normalen.. så fortsatt håp ;)

Lager havrekjeks til frøkna :)

Hvorfor måtte du komme med full blære? Ikke hørt om før :)
Prøvde de da på utvendig UL? Ikke hørt at man må møte med full blære på innvendig i hvert fall. Med meg så de alt :) lykke til i morgen :)

Var utvendig, har innvendig i uke 11 :) får utvendig med legen min vær gang jeg er der pga mange spontanaborter. Hittil har man kun sett morkake, luft og svart tomrom.. men hormonnivåe stige å ligge akkurat rett over normalen.. så fortsatt håp ;)

Last edited:
Bare sitter og smiler. Er så lykkelig at det nesten er kvalmt :p Alt bra på ul i dag ❤

Back
Topp