Hva gjør du NÅ?

Tar fri fra eksamenslesing for å lese på BV forum :)

Nettopp rettet ferdig en prøvebunke. Nå ser jeg på Sabeltann med sønnen, og titter litt her på BV. Skal sette meg ned og planlegge undervisning når sønnen har lagt seg.

Er ødelagt etter dagen :)

Slapper av etter en heftig, men koselig dag hvor jeg har vært fadder i dåp.

Venter på bussen til jobb :-/

Akkurat våknet. Ordner klar ting og tang som må være i orden før treåringen skal til bhg.

Slapper av litt på sofaen med sønnen før barnehagelevering og jobb. Supersliten etter kvalme og oppkast i natt.

Spiser sjokoladepudding å oreodessert med blåbær mens jeg sitter å glor på slankekrigen. Haha ^^

Sitter og gruer meg til tannlegetime om en time. Har helt glemt å avbestille den. Det er vel ikke akkurat så lurt med time når man har ekstrem kvalme og oppkast for tiden :p

Har ikke fått sove siden jeg våknet av et mareritt ved fem tiden. Etter det har jeg bare tenkt på ultralydtimen jeg har i dag. Er nesten akkurat ett år siden jeg var på ultralyd der sist, og det er ikke gode minner :(

Har ikke fått sove siden jeg våknet av et mareritt ved fem tiden. Etter det har jeg bare tenkt på ultralydtimen jeg har i dag. Er nesten akkurat ett år siden jeg var på ultralyd der sist, og det er ikke gode minner :(

Masse lykke til på ul i dag! Kjenner til spenningen før ul etter flere aborter. Heldigvis er statistikken på din side, og sannsynligheten for at det går bra er stor. Krysser fingre for deg:)

Masse lykke til på ul i dag! Kjenner til spenningen før ul etter flere aborter. Heldigvis er statistikken på din side, og sannsynligheten for at det går bra er stor. Krysser fingre for deg:)

Takk takk :) Det var heldigvis en god opplevelsene dag, da de målte til omtrent akkurat dagen jeg er på og så et bankende hjerte ❤️

Skal igang med Den Store Husvasken. Eksamen sist uke slo ut alle andre planer, men ikveld får vi besøk, så da går dagen idag med til å få alt skinnende rent :)

Slapper av hjemme med febersyk gutt. Skal ta en dagsdupp nå; godt for han lille syke og hun stuptrøtte gravide:)

Back
Topp