Hva gjør du NÅ?

Sitter å hører på mannen som ser fotballkamp :p Klapping og roping, perfekt kombinasjon når lille skal sove ;-) (det går altså veldig fint, er bare litt fascinerende at man kan bli så opphengt i en sport... håper jeg får jentene mine interessert i dans eller turn, en fotballinteressert i hus er mer enn nok ;-) )
 
Ligger i senga å vugger på vugga for at lille skal sove mens jeg hører på "Baby slepp aid" på Spotify;-)
 
Ligger å hører på at frøkna sover urolig, gubben snorker og mine tanker løper løpsk. Burde ha sovet mens lille sover, følger hun rytmen er det opp for amming 0130, og sovner som regel ikke igjen før 4, gubben skal opp kl 6 og har satt på evig mange alarmer. Han kommer seg nok ikke opp før tidligst 7, men vekker lille kl 0530 med alarmene sine og jeg må opp å ta henne da.. :/ kjenner meg sliten og oppgitt gitt! Kunne egentlig ha tenkt meg at vi sov på hvert vårt rom da lille er mye roligere når d bare er oss to (vært på hytten uten han et par ganger), men han sover ikke noe godt uten oss visst :/ og jeg sover ikke noe godt med begge to nå. :p stresser en del over at tunet og huset ser ikke ut, dåp neste helg og festen hjemme. Vaksine på tirsdag og må vøre borte tors/fre og gubben jobber 12 timer i helgen + at han skal visst på selskap hos tante og gjøre arbeid for henne søndag, 16 timer arbeid om jeg er heldig mand-ons. Har sagt han må ha tor og fre fri for jeg må ha noen til å passe lille. Men om han klarer å si nei til oppdrag tvile jeg litt på. Vurderer å stå opp igjen for å vaske kjøkkenet, for alt for masse tanker og stress igjennom kroppen min nå til at jeg klarer å sove.. :p
 
Sitter og drikker kaffe etter nok en ting natt(dog ikke på grunn av lille E). Vi må lage frokost, bake kake og bade begge ungene før vi skal kjøre avgårde til familie for å feire toårsdag. Har blitt så mye på en gang i det siste :confused:
 
Føler meg nedfor l bare gråter når han kommer til meg...
 
Ammer en sovende baby som har sovet siden halv 9 og var relativt enkel å få til å sove :-D dette trengte vi!
 
Driver å rydder alt rotet i leiligheta som bare hoper seg opp... Småting overalt, er jo et dagsverk alene og ikke bare en kveldsjobb når man er sliten fra før :confused:
 
Forsøker å få ryddet og støvsuget gangen. Nesten tømt gulvet for jakker, sko, votter, luer og denslags nå. Så da skal jeg støvsuge sand og sånne svarte fra kunstgressbanen. Og fortsette på neste rom om jeg rekker mer før snuppa våkner.
 
Ligger på senga og lurer på å sove litt...
 
Sitter i stolen med en sovende lillebror og en rastløs storesøster som romsterer rundt. Er møkkavær ute, så blir bare innedag idag "/
 
Ligger på soverommet med en smilende blid unge.

Fint at hun er blid, men hun burde sove...
 
Ligger på soverommet med en smilende blid unge.

Fint at hun er blid, men hun burde sove...

Samme her... trøtt, men blid! Håper hun sovner snart, det trenger hun.

Har din sovnet?
 
Samme her... trøtt, men blid! Håper hun sovner snart, det trenger hun.

Har din sovnet?

Hun sovnet heldigvis etterhvert. Men etter en dag hvor hun i stedet for 3t + 30 min sov 1t + 10 min hadde jeg liksom helst håpet hun skulle sovne noe lettere ;)
 
Mannen er på kino og ser World Of Warcraft, så jeg sitter i stua og ser Ms Undercover 2 :p Vurderer om jeg skal fargelegge og høre på Harry Potter istedenfor ;-)
 
Back
Topp