Hva gjør du med håret ditt :)

a87

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Oppsatt eller har du det løst?

Jeg liker best å ha kort hår, så jeg slipper å gjøre noe annet enn å føne ned "Alle elsker Mary-luggen" etter jeg har dusjet.
Når jeg har langt hår, er det som regel ned da og, men jeg hater det. :P
Jeg har ikke hverken evner eller tålmodighet til å gjøre noe mer fancy enn en hestehale.
(Med mindre jeg skal ut på byen eller i selskap, og med en baby skjer jo ikke noen av delene så ofte, hehe..)

Jeg er stort sett fornøyd bare håret er rent.:P

Har langt(til korsryggen) tykt hår så har det mest i hestehale eller flette. En sjelden gang løst :)

Fletter luggen og har alt i hestehale, stort sett. Hender jeg fletter alt. Går aldri med håret løst. Det er så tykt og varmt.

Som regel satt opp nå etter mini kom - har jeg det løst eller i hestehale er det i veien ettersom jeg har en unge i armene store deler av dagen eller så lugger mini meg.

Løst. Kun i strikk på jobb.

Løst på jobb, hestehale eller flette hjemme:) elsker å flette fransk flette som går på siden :)

Til kvardags har eg det i dult/donut eller flette/r når eg skal pynte meg har eg det gjerne ned :)

Alltid hestehale. Hater pga håret løst.

Alltid oppsatt! Har langt og tykt hår som blir helt ødelagt hvis det er løst... Ser ut som Ronja Røverdatter etter en liten time :p

Hestehale eller dult. Hater å få hår i nakken. :O så funker ikke å ha det kort heller. Nå er det langt, ned til ribbeina ca.

Setter det alltid i strikk, jeg :-) Skulle vel vært hos frisøren snart, så kanskje jeg slipper å gå med det hele tiden :-P

Back
Topp