Hva gjør du for å føle deg fin?

Drar på spa avdelingen på badeland ca en gang og mnd.

Pedikyr med fransk shellakk og en skikkelig fotpleie gjør underverker for meg.

God parfyme etter en deilig varm dusj.

Det har jeg tenkt på også! Men sliter det på egne vipper? For det kan jeg ikke risikere da mine nesten ikke synes fra før :p

Det er nok bra motivasjon ja :D Moro med bryllup i USA da :D Jeg har rundt 8 kg jeg burde få vekk :eek:
Jeg tror ikke det skal slite så veldig... Men jeg har bare googlet, da :P de limes på egne vipper, og faller av når vippen faller av av seg selv, visstnok. Men jeg tror man blir ganske avhengig av å ha sånne flotte vipper! :D

Det er like vanskelig med 8 kg som med 15, altså! Jeg heier på deg! Jeg ammer og har fremdeles isjiassmerter etter graviditeten, så jeg er litt redd for å kjøre på med slanking og trening. Men har kuttet ut søtsaker og overspising, så det går sakte, men sikkert nedover :) bryllup er ABSOLUTT god motivasjon! :)

Snille du ❤️

Fælt å føle seg så fæl. Tjukk og ustelt :p
Men trening ja! Det gir en god følelse!! Må få kommet skikkelig i gang med det snart ja :D
Ingen god følelse å ha det sånn:(
Spark i gang med litt trim så føler du deg straks mye bedre!:D

Dusje :P Hahahahaha. Og unner meg litt ekstra i hudpleie i form av ansiktsmasker, hårkurer ol. Har sånn ca 24 kg for mye, kronisk syk med fibromyalgi, gressenke med to barn, så sjelden jeg har tid til sånt. så når jeg først gjør det så føler jeg meg fin, selvom jeg sikkert ser ut som et takras i motvind.

Frisør, hjelper alltid!

Føler meg bånn selv..har frisørtime om 1 mnd (ikke noe ledig før).

Liker også å legge shellac på neglene, føler meg litt bedre da.

Den økonomiske varianten: trene, dusj, neglelakk, sminke og spise sunt!

Jeg tar meg en lang og varm dusj. Setter musikk på på badet, synger med. Barberer leggene, under arma. Renser ansiktet skikkelig, kurer håret. Napper øyenbryna og former de. Så sminker jeg meg av og til og ordner gjerne håret. Da føler jeg meg fresh!

Pleier alltid å føle meg en smule finere når jeg har fikset ( vokset og farget) brynene.. men skjelden jeg tar meg tid til å gjøre det :P MÅ btw gjør det snart før de vokser sammen :P

Dusj
Hårkur
Passe på at en ikke har mye ettervekst feks
Ansiktsmaske eller skrubb eller peeling feks
Lett sminke (maskara og leppestift holder lenge)
Sette på musikk mens en kler seg
Finne matchende fint undertøy :-P
Noen klær som ikke brukes daglig, som sitter godt og er fine på.
Barbere legger og slikt
Fiks håret, bare det å gre det og ta en dasj hårspray
Ta en dasj perfyme på

.... Masse små ting som kan hjelpe, bare det å dusje og bruke en skrubb og få barbert seg kan hjelpe veldig på her synes ihvertfall jeg.

Back
Topp