Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt vipper fra 2013, og i to år. Føler meg veldig fin med dem. Deilig å våkne og se opplagt ut! Og deilig om sommeren og i syden.Har utrolig lyst til å ta vippeextensions sånt har jeg aldri gjort før, men syns det er så fint på andre! Også hater jeg å sminke meg, ser ut som en klovn. Har også lyst til å ta en tur og få vokset overleppa i samme slengen. Ser ut som en tolv år gammel gutt driver å slanker meg også, skal ned minst 15, maks 20. Bryllup i USA til høsten er god motivasjon!
Ganske likt for min del.En god dusj, stelle håret, sminke meg og ta på meg en fin topp, cardigan og en dongeribukse!
Behagelig og hverdagslig! Håret mitt har jeg farget tilbake til min egen farge..så ettervekst slipper jeg og tenke på lenger napper bryn og tar på neglelakk da føler jeg meg ok!
Jeg er redd jeg kan bli avhengig, ja og det er jo fryktelig dyrt om man må fylle på hver annen uke. Men det er jo gøy å alltid føle seg fin tror det kan ha mye å si for selvtilliten.Har hatt vipper fra 2013, og i to år. Føler meg veldig fin med dem. Deilig å våkne og se opplagt ut! Og deilig om sommeren og i syden.
Men jeg ble veldig avhengig
Jeg kjenner ikke deg, men er sikker på at du er kjempesøt!!
Alle har slike dager, spesielt med sykdom. Hihi.
Når jeg er i perioder jeg føler meg "fæl" så drar jeg til frisøren, kjøper meg nytt klesplagg (kan være så enkelt som en fin genser/topp på tilbud på Cubus til 99,-) og bruker litt ekstra tid på badet for å sminke meg føler man seg lett litt ny.
Ellers nå på vinteren så bruker jeg selvbruning, og føler meg automatisk litt fresh med litt gyllen hud men det er meg da
Har utrolig lyst til å ta vippeextensions sånt har jeg aldri gjort før, men syns det er så fint på andre! Også hater jeg å sminke meg, ser ut som en klovn. Har også lyst til å ta en tur og få vokset overleppa i samme slengen. Ser ut som en tolv år gammel gutt driver å slanker meg også, skal ned minst 15, maks 20. Bryllup i USA til høsten er god motivasjon!
Du er vakker snuppa!!
Her føler jeg meg bedre med sminke og fine negler
Trening gir meg også godfølelse
Har en periode der jeg føler meg veldig ufresh jeg også. Har fått en hudlidelse med utslett og kviser rundt nese og på hake. Har ikke nappet brynene på måneder, og pga mye jobb og stress hjemme, har jeg ikke fått så mye tid til å trene. Gått opp et par kilo, og kost oss med alt for mye mat. Isj!
Men i utgangspunktet liker jeg å trene mye, shoppe og ha på seg ok klær, fikser bryn, sminker meg litt og retter håret. Da er jeg fornøyd!
Nå om dagene tasser jeg rundt i joggebukse og briller uten sminke. Håper jeg får fjeset og selvtilliten min tilbake snart