Hva gjør du for å føle deg fin?

Jeg føler meg "finest" når jeg kan ha hårdott på hodet, gå i slappe klær og se rimelig ustelt ut, men samtidig få kjærlige blikk og kyss fra mannen ❤️

Men ellers tar jeg en dusj, litt sminke på, en fin kjole og pynter meg :)

Dusje! Ta av joggebuksa og ta på en dongeribukse/slim fit- bukse, singlet og litt fin genser. Eventuelt litt eyeliner. Min oppskrift. :P

Min hverdagsluksus er å gå til frisøren og forme/farge brynene.

Men som høygravid føler jeg meg mye ufresh, og da gjør jeg en av tre ting;

1. Dusjer og skrubber huden
2. Tar ansiktsmaske
3. Lakker neglene

Du er vakker snuppa!!❤️

Her føler jeg meg bedre med sminke og fine negler:)
Trening gir meg også godfølelse:)

Føler meg mye bedre hvis jeg tar meg en dusj, sminker meg og har på meg litt finere klær en hvis jeg går i joggebukse, usminket og ikke har dusjet en dag.
Noen ganger tar jeg en lang dusj, barberer legger osv og skrubber ansikt, kropp og tar hårkur. Smører meg godt inn når jeg er ferdig og klipper og lakker forsømte tånegler. Spesielt på vinteren så er det godt å skrubbe og smøre litt ekstra.
Ellers føler jeg meg alltid fin etter en time hos frisøren :)

Sminker meg litt og tar på meg noe annet enn joggebukse så blir det straks en god del bedre ;)

For meg hjelper det da å sminke meg litt ekstra og stelle håret og rette det :) Og også gå til frisøren visst det er lenge siden :)

Har en periode der jeg føler meg veldig ufresh jeg også. Har fått en hudlidelse med utslett og kviser rundt nese og på hake. Har ikke nappet brynene på måneder, og pga mye jobb og stress hjemme, har jeg ikke fått så mye tid til å trene. Gått opp et par kilo, og kost oss med alt for mye mat. Isj!

Men i utgangspunktet liker jeg å trene mye, shoppe og ha på seg ok klær, fikser bryn, sminker meg litt og retter håret. Da er jeg fornøyd!

Nå om dagene tasser jeg rundt i joggebukse og briller uten sminke. Håper jeg får fjeset og selvtilliten min tilbake snart ;)

Hårkur og ansiktsmaske hjelper.
Litt sminke. Kjøpte meg en ny foundationen nå under salget.
Kjenner meg ekstra feminin om jeg tar på meg kjole.

Har utrolig lyst til å ta vippeextensions :P sånt har jeg aldri gjort før, men syns det er så fint på andre! Også hater jeg å sminke meg, ser ut som en klovn. Har også lyst til å ta en tur og få vokset overleppa i samme slengen. Ser ut som en tolv år gammel gutt :P driver å slanker meg også, skal ned minst 15, maks 20. Bryllup i USA til høsten er god motivasjon!
Har hatt vipper fra 2013, og i to år. Føler meg veldig fin med dem. Deilig å våkne og se opplagt ut! Og deilig om sommeren og i syden.
Men jeg ble veldig avhengig

En god dusj, stelle håret, sminke meg og ta på meg en fin topp, cardigan og en dongeribukse!:)

Behagelig og hverdagslig! Håret mitt har jeg farget tilbake til min egen farge..så ettervekst slipper jeg og tenke på lenger:) napper bryn og tar på neglelakk :) da føler jeg meg ok!
Ganske likt for min del.

Har hatt vipper fra 2013, og i to år. Føler meg veldig fin med dem. Deilig å våkne og se opplagt ut! Og deilig om sommeren og i syden.
Men jeg ble veldig avhengig
Jeg er redd jeg kan bli avhengig, ja :P og det er jo fryktelig dyrt om man må fylle på hver annen uke. Men det er jo gøy å alltid føle seg fin :) tror det kan ha mye å si for selvtilliten.

Jeg kjenner ikke deg, men er sikker på at du er kjempesøt!! :)
Alle har slike dager, spesielt med sykdom. Hihi.
Når jeg er i perioder jeg føler meg "fæl" så drar jeg til frisøren, kjøper meg nytt klesplagg (kan være så enkelt som en fin genser/topp på tilbud på Cubus til 99,-) og bruker litt ekstra tid på badet for å sminke meg :) føler man seg lett litt ny.
Ellers nå på vinteren så bruker jeg selvbruning, og føler meg automatisk litt fresh med litt gyllen hud :) men det er meg da :)

Snill du :)
Arvet et par topper fra mamma i går som ikke der brukt ut, bare det hjalp litt :p Rart hvor lite som skal til noen ganger!

Men er ikke komfortabel i egen kropp nå om dagen... Har ca.8 kg for mye, og synes ikke noen klær sitter fint!

Har utrolig lyst til å ta vippeextensions :P sånt har jeg aldri gjort før, men syns det er så fint på andre! Også hater jeg å sminke meg, ser ut som en klovn. Har også lyst til å ta en tur og få vokset overleppa i samme slengen. Ser ut som en tolv år gammel gutt :P driver å slanker meg også, skal ned minst 15, maks 20. Bryllup i USA til høsten er god motivasjon!

Det har jeg tenkt på også! Men sliter det på egne vipper? For det kan jeg ikke risikere da mine nesten ikke synes fra før :p

Det er nok bra motivasjon ja :D Moro med bryllup i USA da :D Jeg har rundt 8 kg jeg burde få vekk :o

Du er vakker snuppa!!❤️

Her føler jeg meg bedre med sminke og fine negler:)
Trening gir meg også godfølelse:)

Snille du ❤️

Fælt å føle seg så fæl. Tjukk og ustelt :p
Men trening ja! Det gir en god følelse!! Må få kommet skikkelig i gang med det snart ja :D

Har en periode der jeg føler meg veldig ufresh jeg også. Har fått en hudlidelse med utslett og kviser rundt nese og på hake. Har ikke nappet brynene på måneder, og pga mye jobb og stress hjemme, har jeg ikke fått så mye tid til å trene. Gått opp et par kilo, og kost oss med alt for mye mat. Isj!

Men i utgangspunktet liker jeg å trene mye, shoppe og ha på seg ok klær, fikser bryn, sminker meg litt og retter håret. Da er jeg fornøyd!

Nå om dagene tasser jeg rundt i joggebukse og briller uten sminke. Håper jeg får fjeset og selvtilliten min tilbake snart ;)

Noen perioder kan være litt tyngre enn andre! Og det er det lov å kjenne på! Men heldigvis går det seg som regel til! Sender deg en klem :)

Her tar jeg på maskara. Det holder for at jeg skal føle meg litt freshere :) også føner jeg håret tørt så det ligger litt penere :) ellers er det bare rett opp i en slik "bun" :p

Hvis jeg vil freshe meg litt opp så tar jeg en dusj med ansiktsskrubb og hårkur. Så føner jeg håret, sminker meg, fikser neglene, tar gjerne på noe som glitrer (ringer og øredobber). Når jeg da har tatt på meg jeans og en helt alminnelig topp så føler jeg meg likevel så mye bedre, og når reaksjonen fra samboeren er *gisp* etterfulgt av wow og et smellkyss, så trenger jeg ikke mer for å være på toppen av verden :)

Back
Topp