Hva gjør du for å føle deg fin?

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Jeg føler meg så ustelt om dagen. To syke barn, uren hud, slitte klær og ca.8 kg for mye :p Har aldri vært pen, men var kanskje litt "søt" før :p
Men nå om dagen føler jeg meg grusom!

Har du noe ekstra du gjør for deg selv for å føle deg fin? Trenger litt inspirasjon :p

Du er jo så nydelig atte ❤:-*

Sykdom tar på, så det vil nok føles bedre etterhvert når alt er på stell igjen

Ellers synes jeg det hjelper å ta en tur til frisøren, og sminke meg litt. Og da føles det iallefall ok ;-)

Føler meg ganske ok etter en dusj, litt sminke og pene klær (altså ikke pyjamas, joggebukser o.l.).. Til helgen fikser jeg håret med krøller eller bølger, litt ekstra sminke og litt ekstra fine klær :queen:queen

En god dusj, stelle håret, sminke meg og ta på meg en fin topp, cardigan og en dongeribukse!:)

Behagelig og hverdagslig! Håret mitt har jeg farget tilbake til min egen farge..så ettervekst slipper jeg og tenke på lenger:) napper bryn og tar på neglelakk :) da føler jeg meg ok!

Føler meg heller ikke på topp for tiden, men det hjelper med litt sminke, neglelakk, føne håret og kle meg litt opp. Tar meg også tid til en ansiktsmaske i ny og ne :-)

Går går ofte til frisør etter lang tid hjemme med sykdom osv.. herlig når noen andre diller med deg, og du bare sitter i ro og ser fantastisk ut når du er ferdig! :)

Du er jo så nydelig atte ❤:-*

Sykdom tar på, så det vil nok føles bedre etterhvert når alt er på stell igjen

Ellers synes jeg det hjelper å ta en tur til frisøren, og sminke meg litt. Og da føles det iallefall ok ;-)

Snille deg ❤️

Ja, det gjør det! Heldigvis er alle litt bedre nå! :)
Tenkte jeg skulle bestille meg en frisørtime i slutten av måneden! Det hjelper litt ja :) Og så håper jeg at jeg får tid til litt mer trening bare barna er friske igjen! Savner å føle meg litt mer fresh altså!

Føler meg ganske ok etter en dusj, litt sminke og pene klær (altså ikke pyjamas, joggebukser o.l.).. Til helgen fikser jeg håret med krøller eller bølger, litt ekstra sminke og litt ekstra fine klær :queen:queen

Bare barna er friske igjen nå, så skal jeg også bli litt flinkere til å fikse meg! Slike ting som du nevner gjør jo at man føler seg mer velstelt :)

En god dusj, stelle håret, sminke meg og ta på meg en fin topp, cardigan og en dongeribukse!:)

Behagelig og hverdagslig! Håret mitt har jeg farget tilbake til min egen farge..så ettervekst slipper jeg og tenke på lenger:) napper bryn og tar på neglelakk :) da føler jeg meg ok!

Høres ut som enkle, men effektive grep for å føle seg litt mer velstelt :) Må bli flinkere til å prioritere slik! Burde investere i litt ny sminke kanskje!

Føler meg heller ikke på topp for tiden, men det hjelper med litt sminke, neglelakk, føne håret og kle meg litt opp. Tar meg også tid til en ansiktsmaske i ny og ne :-)

Slikt hjelpe ja :) Må bli flinkere til å prioritere sånn! Og kjøpe litt ny sminke!

Går går ofte til frisør etter lang tid hjemme med sykdom osv.. herlig når noen andre diller med deg, og du bare sitter i ro og ser fantastisk ut når du er ferdig! :)

Ja, det er veldig herlig!! Må bestille meg en frisørtime snart merker jeg :)

Jeg kjenner ikke deg, men er sikker på at du er kjempesøt!! :)
Alle har slike dager, spesielt med sykdom. Hihi.
Når jeg er i perioder jeg føler meg "fæl" så drar jeg til frisøren, kjøper meg nytt klesplagg (kan være så enkelt som en fin genser/topp på tilbud på Cubus til 99,-) og bruker litt ekstra tid på badet for å sminke meg :) føler man seg lett litt ny.
Ellers nå på vinteren så bruker jeg selvbruning, og føler meg automatisk litt fresh med litt gyllen hud :) men det er meg da :)

Har utrolig lyst til å ta vippeextensions :P sånt har jeg aldri gjort før, men syns det er så fint på andre! Også hater jeg å sminke meg, ser ut som en klovn. Har også lyst til å ta en tur og få vokset overleppa i samme slengen. Ser ut som en tolv år gammel gutt :P driver å slanker meg også, skal ned minst 15, maks 20. Bryllup i USA til høsten er god motivasjon!

I det daglige, en god dusj og lett sminke. Kanskje til og med et armbånd/smykke eller øredobber. Hjelper ikke det er det gjerne på tide å lakke negler i en sprek farge. Er jeg like fortapt etterpå er det absolutt på tide med et frisørbesøk ! ;)

Det er så kjipt å føle seg sånn! Sender en klem!

Maskara
Noen enkle gensere i grovt strikk som går til de fleste bukser
Et kjede i surferstil e.l. som man kan slenge på seg på vei ut, da ser man med en gang ut som om man har en slags stil, hehe.
En tur til frisøren hjelper alltid

Ja, det er mine tips, i alle fall. :)

Her vipper jeg øyenvippene når jeg føler meg skikkelig rævva!
Bruker aldri sminke eller noe sånt, men det hjelper å vippe dem :p

Back
Topp