Hva gjør du akkurat nå?

Har nettopp lagt ungen og ligger nå å venter på at reisesyketabletten skal funke litt så jeg kan prøve meg på å spise ett knekkebrød :sour:
 
Spist litt kvelds og prøver å overtale meg til å gå og legge meg :wtf:
 
Ser tv
 
Lagt meg ut i solen på plattingen til svigers mens de andre styrer med middag. :happy: Vi hadde en veldig kjekk vannlek, men femåringen skjønner ikke helt når nok er nok og nå er jeg visst litt utslitt. Uggen også, sikkert fordi det er en stund siden sist måltid.
 
Klipper skråplenen vår med kantklipper :hungover: måtte ta meg en Pepsi Max pause nå
 
Sitter hos mine foreldre som holder på å lage pizza og venter på min kjære som kommer straks fra jobb så skal vi spise sammen og kose oss :happy:
Håper bare kvalmen er enig i pizza :p
 
Har lagt meg, leser litt på tlf før jeg sovner
 
Ser på tv hos svigers. Samboeren sitter og ser på meg og hvisket at han vil dele den store nyheten til dem og at han sliter med å holde maska :hilarious: jeg er stuptrøtt og har allerede vært nødt til å takke nei til rødvin en gang:pompus:
 
Ser barnetv
 
Kom just inn og spiste litt "brunch". Var med mamma og snuppa mi i skogen en time og plukka blåbær:D vi fant jackpot med mange stooooore bær:)
 
Ligger rett ut på sofaen etter å ha fått minsten til å sove
 
Tok en pause fra sola, så sitter foran TV-en med ungen og spiser vannmelon :)
 
Ligger ute i hagesofaen og slapper av etter middag
 
Back
Topp