Hva gjør du akkurat nå?

Ligger i senga og ser på serie mens mini på 1år sover godt (litt urolig i denne varmen) ved siden av meg ❤
 
Lunsj
 
Strikker kjole til tantebarnet mitt på snart 3 uker :Heartred
 
Ligger i sengen til 3 åringen. Han har nettopp sovnet. Aaaaalt for seint. Men satset på å komme tilbake til normal rytme nå når det er barnehage igjen i morgen:p

Tar lengre tid for han å sovne nå etter at han ga alle tuttene sine til Kaptein Sabeltann. Håper det blir bedre igjen.
 
Sitter å venter på at typen skal bli ferdig på badet, så jeg kan få dusja å kommet meg i seng
 
Burde sove.. har en veldig urolig 1åring jeg nettopp fikk til å sovne igjen for 5 gang i kveld. Gi meg styrke!
 
Ser Svaneprinsessen sammen med 5-åringen min :) Det var favorittfilmen min da jeg var lita
 
Nettopp spist rugsprø med gradost og paprika, og ligger nå i sofaen alene hjemme. Kvalm og trøtt, selv om jeg har sovet i 12 timer i natt. Er. Trøtt. Konstant! Og konstant kvalm i grunn :wacky:
 
Ligger å oppdaterer meg på forumet. På ferie så ikke så mye innpå her om dagen.
 
Ligger i sengen å sjekker forumet for denne dagen. Ferie og endelig hjemme igjen til det vante:happy:
 
Stranda :rolleyes:
 

Vedlegg

  • 20210722_113945.jpg
    20210722_113945.jpg
    1,5 MB · Visninger: 6
Ligger på sofaen og prøver å samle krefter til å gå en liten runde med hundene.
 
Har grunna dørene og karmene på soverommene til barna. Skal male fra trehvitt til hvitt. Nå skal jeg se litt frustrerte fruer før jeg skal male første strøk ;) Ferie :Heartred
 
Back
Topp