Hva gjør du akkurat nå?

En tråd i 'Våre leker' startet av Lillafrosk, 5 Feb 2021.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Er kommet hjem, lagt meg på sofaen og skal se en episode serie før jeg prøver reise meg igjen.

2. Chawa Elsker forumet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Junilykke 2020 ♡

Ligger i senga og ammer en sovende baby

3. Campanilla Glad i forumet Oktoberbarna 2021♡ Høsthjerter 2017 Junibarna 2019 Julibarna 2019

Sitter i sofaen og spiser dream is :)

4. Endelig_babylykke Flørter med forumet Oktoberbarna 2021♡

Jubler over å ha klart å holde meg våken helt til nå, uten å sove etter jobb! Hurra! Krysser fingrene for en god natts søvn også nå da, hvis ikke var dette bare helt pointless :dead:

5. MariaS Forumet er livet VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016 ♡Julekulene 2021♡

Legger puslespill med eldstemann som har vinterferie :)

6. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Jeg vurderer å stå opp....... ><

7. mammatil2prinsesser&3prinser Forumet er livet September 2012 VIP Oktoberbarna 2021♡ Novemberlykke 2018

Ligger rett ut, kvalm som fyyy...

8. MariaS Forumet er livet VIP ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ Novemberlykke 2016 ♡Julekulene 2021♡

Nettopp kommet hjem etter å ha tatt med eldstemann på biblioteket slik at han fikk sitt første lånekort :joyful: Ble med 7 bøker hjem :D

9. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Kvinner meg opp til å lage middag :p

10. Senja90 Blir kjent med forumet

Ligger kvalm og uggen i kjellerstua og «jobber» mens mannen har besøk :confused:

11. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Tv. Slapper av. Prøver roe kroppen.

12. Totlaaa Gift med forumet ❤️Mailykke 2022❤️ Himmelbarn Påskeliljene 2022 ❤️ Januarlykke 2019

Ligger i sofaen etter ett par timer på jobb, og smågruer meg til GYN time om en time :p

13. Endelig_babylykke Flørter med forumet Oktoberbarna 2021♡

Sitter og venter på testresultat på korona-test, etter den verste dagen ever! Hvis resten av svangerskapet skal bli sånn her i møte med helsevesenet så vurderer jeg å føde hjemme i stua ass :smiley-ashamed004

14. Langstrømpe Flørter med forumet Oktoberbarna 2021♡

Ligger på sofan, og ikke gidder å gå på do for å tisse for ørtende gang på kort tid:hilarious:

15. Cammy Flørter med forumet Oktoberbarna 2021♡

Slengt meg på sofaen og satt på en film. =D håper at kvalmen holder seg unna litt.

16. Salto11 Glad i forumet Septemberlykke 2021 Oktoberbarna 2021♡

Spiser ostepop

17. Tvillingen88 Betatt av forumet Oktoberbarna 2021♡

Ligger ute på solsenga i knall vær og små dubber ❤️

18. Lykke❤ Andre møte med forumet

Slengte meg på sofa og se på fotball, og spise Ritz kjeks

19. Lillafrosk Forumet er livet Tilgangsansvarlig Oktoberbarna 2021♡ Sensommerlykke 2017 Assistert-jentene

Tenker lage meg frokost. (Ja, klokken 12. Jeg er litt i dårlig form for tiden..)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  20. litapi Glad i forumet Septemberlykke 2021 Assistert-jentene

Skal legge meg for en liten ettermiddagshvil. Fri for energi.

Del denne siden