Hva gjør du akkurat nå?

Ligger på sofaen etter å ha lagt mini :)
 
Slapper av i sofaen... endelig:angel5
 
Lager middag mens jeg ser /leker med guttungen underveis :)
 
Sitter å ser på farmen og strikker:p
 
Akkurat tørket opp oppkast fra toåringen som bare hoster og hoster. Så dette blir en laaang natt :depressed:
 
Akkurat tørket opp oppkast fra toåringen som bare hoster og hoster. Så dette blir en laaang natt :depressed:
Åå, så kjedelig :( God bedring til lille, håper det går fort over og at du får litt avlastning etterhvert :Heartred
 
Akkurat tørket opp oppkast fra toåringen som bare hoster og hoster. Så dette blir en laaang natt :depressed:

Usj a meg, håper natten ble bedre enn forventet:) God bedring til mini:Heartred
 
Jeg prøver å manne meg opp til å stå opp og gå i dusjen, er så lite motivert til å stå opp når jeg ikke vet hva jeg skal ha til frokost :p
Var oppe i morges altså, for å sende barn avgårde til skole/barnehagen, men gikk å la meg igjen etterhvert :hilarious:
 
Ute i snøværet å vært å handlet:)
 
Jeg har kommet meg opp, dusjet og venter på at pizzarester jeg fant i fryseren skal bli varmet i ovnen :hilarious:
 
det ble 2 timers søvn på meg og lillegutt i natt, men heldigvis ikke mer oppkast siden 4tiden :dead:
Så har vi sovet i nesten 2 timer nå på dagen :angelic:

Uff, det er lite søvn, ja:oops: Håper lillegutt er over det verste nå og at han ikke kaster opp mer:Heartred God bedring til mini:Heartpink
 
Ligger i senga med gubbe og datter, mens jeg egentlig prøver motivere meg selv til å gå ned på do. ><
 
Stått opp med lillegutt og sitter å vurderer om han skal være hjemme fra barnehagen i dag også :)
 
Ligger rett ut på sofaen... kvalm:depressed:
 
Akkurat «bestilt» TUL hos venninna mi :p
 
Ligger på sofaen og kjenner kvalmen bre seg ut i hele kroppen.
 
Samboer legger guttungen og jeg ligger på sofaen :)
 
Ligger rett ut på sofaen å er kvalm
 
Spiller Splatoon 2 :hilarious:
 

Vedlegg

  • Snapchat-165927183.jpg
    Snapchat-165927183.jpg
    15,7 KB · Visninger: 2
Back
Topp