Hva gjør dere?

Sykepleier i hjemmesykepleien. 2 delt turnus. Mye tungt arbeid for bekkenet og ofte psykisk slitsomt, så får se hvor lenge jeg klarer å jobbe i 100 % stilling. Trives godt i jobben og tror de er gode på tilrettelegging og hensyn så håper jeg holder en stund. :)
 
Turnusarbeider i helsevesenet. Regner med at det kommer til å gå bra med noe tilrettelegging etterhvert :)
 
Mange innen helsevesenet her :) spennende :) selv er jeg sykepleier i 2 delt turnus men har tatt noen nattevakter i perioder. Jeg tror jeg kommer til å styre unna nattevakter i svangerskapet pga økt risiko for SA
 
Akkurat nå jobber jeg deltid i helsevesenet mens jeg tar et enkeltemne på UIO og venter på oppstart på jus i januar :)
 
Jeg jobber i butikk... jobber korte dager. Så dette tror jeg skal gå bra! :D
 
Jeg er farmasøyt og jobber på apotek :) Ingen nattevakter der, heldigvis.. Jeg synes det er tøft at så mange jobber turnus/nattevakter, tror ikke jeg hadde klart det. Thumbs up :)
 
Jeg er vernepleier og jobber på dagsenter. Vanlig 8-16 jobb, men mye tunge stell og trakking..
 
Jobber som hjelpepleier på sykehjem turnus dag og kveld.
 
Pedleder i barnehage. Lite skiftarbeid sånn bortsett fra bleieskift:)
 
Jeg jobber i private omsorgsboliger. Døgnvakter med ganske heavy brukergruppe. Jeg ble sykemeldt rett etter jeg begynte på prøverørsbehandlingen, og har fått beskjed om at jeg ikke skal jobbe vidre i den jobben så lenge jeg er gravid, så sykemeldingen blir nok forlenget. Grunnen er hovedsakelig fysisk utagering, men også pga at jeg er en person som VELDIG lett stresser for mye for mitt eget beste :)
 
Jeg er husmor og mamma, og det holder lenge for meg ;) :)

(så tar jeg litt freelanceoppdrag i oversettelser når jeg ønsker oss noen ekstra kroner) ;)
 
Jeg er husmor og mamma, og det holder lenge for meg ;) :)

(så tar jeg litt freelanceoppdrag i oversettelser når jeg ønsker oss noen ekstra kroner) ;)
Så deilig... Skulle ønske jeg også kunne hvert hjemmeværende..
Ser dere har mange barn :) så du har vel godt med jobb å gjøre hjemme tenker jeg :)
 
Back
Topp