Hva gjør dere?

Herligheten

Betatt av forumet
Her jobber jeg som turnusarbeider. Med mest nattevaktsjobbing. Hva tenker dere om å jobbe natt i svangerskapet?

Hva gjør dere?
 
Jeg jobber i barnehage, så nattevakter er ikke noe jeg må ta stilling til. Man kan vel slippe nattevakter fordi det ikke er helt bra dom gravid? Så hadde nok fulgt den anbefalingen. ( hvis det ikke bare er noe tøv jeg har lest da)
 
Jeg jobber tredelt turnus, og har egentlig ingen planer om å ikke fortsette med nattevakter, liker de veldig godt egentlig :) jordmor der jeg jobber sier at det er ikke noe skadelig for babyen at en jobber nattevakter :)
 
Jeg jobber natt =) har jobbet natt i begge mine 2 forgje svangerskap, blir litt trett så kommer nokk ikke til og jobbe natt etter uke 12 tenker jeg :)
 
Tenker å fortsette med å jobbe natt selv. Tenkte bare å høre med dere, siden det er så mange råd ute og går.
Tenker man kjenner sin kropp best, og må kjenne på hva som er rett for seg selv
 
Jeg jobber todelt turnus som sykepleier, så slipper å ta stilling til nattevakter. Jobber mest dagvakt:)
 
Jeg jobber 3-delt turnus, og jeg skal ikke jobbe nattevaktene mine. Nattjobbing øker risikoen for spontanaborter, og jeg tør ikke ta sjansen.

På min jobb er det litt forskjellig hva folk gjør. Noen gjør som meg, og kutter nattjobbing fra positiv test. Andre jobber natt fram til de blir for slitne av det.
 
Jeg jobber på kontor. Begynner/slutter når jeg vil, så lenge jeg jobber 7.5 time.
Trenger ikke å spørre om fri for å dra til lege, og må heller ikke jobbe inn den tiden jeg var borte.
Veldig fleksibelt med andre ord.
Har nok den beste sjefen jeg kunne hatt :)
 
Jeg jobber på kontor. Begynner/slutter når jeg vil, så lenge jeg jobber 7.5 time.
Trenger ikke å spørre om fri for å dra til lege, og må heller ikke jobbe inn den tiden jeg var borte.
Veldig fleksibelt med andre ord.
Har nok den beste sjefen jeg kunne hatt :)

Litt slik hos meg også, så deilig å ha det så fleksibelt :) Og veldig greit å jobbe på kontor når man er gravid tenker jeg, forhåpentligvis klarer man å gå svangerskapet gjennom uten sykmelding :) (krysser fingrene!)
 
Jobber turnus eg og, men mest todelt og tar av og til ekstra på natt!
 
Jeg jobber 2 delt turnus som sykepleier. Kveldsvaktene varer til 23. Er hjemme ca 23.30 så veldig hardt å komme seg opp kl 6 for ny dag å levering i barnehagen
 
Jeg jobber i butikk og som støttekontakt :) veldig fleksibel arbeidstid og håper på å jobbe mest mulig og lengst mulig :)
 
Jeg jobber i matbutikk, men er sykemeldt, så får se om jeg kommer meg i jobb igjen.
 
Sykepleier med 3-delt turnus, men slipper nattevakter nå når jeg er gravid.
Forskning viser at nattevakter kan øke sjansen for spontanabort.
 
Jeg jobber i butikk:) håper jeg kan være i jobb så lenge som mulig. Men, hos oss er vi bare en person på jobb til enhver tid, og hvis det da kommer noen å skal kjøpe en kjøkkenmaskin på 13 kg nesten så blir det en liten utfordring.. :p mye opp og ned i gardintrapp osv også. Men jeg håper det skal gå bra:)
 
2.års lærling i ambulansen
 
Back
Topp