Hva gjør dere med klær?

Jeg lurer også på hvor folk handler gravidklær bortsett fra H&M. Er det i det hele tatt andre (som ikke er veldig dyre) som har klærne fysisk i butikk? Jeg liker ikke å kjøpe klær på nettet :confused:

Jeg har ei god olabukse fra polern O pyret som søsteren min kjøpte da hun var gravid for noen år siden. Kvaliteten på den er veldig god! Like fin og nå tas den frem til fjerde graviditeten!

Jeg kjøpte mamma bukse i uke 6 som ligger klar for bruk i skapet. Gleder neg allerede til å bruke den, de var såå behagelige å ha på

Kjøpte en stor pakke med brukte mammaklær sist pluss litt nytt. Så har en del. Kommer nok til å finne fram de igjen snart. Nå veksler jeg på å bruke to par bukser som er veldig stretchy i livet. Det funker enn så lenge sammen med store gensere.

Jeg har vært å handlet noen mammaklær på hm. Har noen dager nå der jeg sitter hele dagen. Ikke behagelig med stramme bukser. Løse topper er vel et must? ;-) magen er ikke like flat som den pleier lenger, og derav ikke så behagelig med vanlig trange jeans. Supert med skinny jeans for de som kommer til å anlegge mage over de neste mnd ;-)

Mammabuksa er på, ser jo ut som jeg er 5 mnd alt, så vanlig bukser passer ikke lenger. Løse gensere, men i dag fant jeg kun en teskjorte som ikke strammet over magen. Jeg vil enda skule det noen uker til, men vet ikke helt hvordan lenger :/

Back
Topp