Hva gjør dere med klær?

Siljemor_82

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Jeg bor i joggebukse inne og strømpebukse med kjole ute om dagen. Buksene mine er blitt for trange i livet. Er 9 uker på vei og magen står ut som om jeg skulle vært flere mnd gravid. Synes det er tidlig å kjøpe gravidbukser, men kjenner det frister. Hva gjør dere?

jeg bruker hårstrikk i knappehullet på buksene mine. Kun der dem ikke passer lenger. Åsså bruker jeg løse og deilige topper og strikkejakke.

jeg bruker hårstrikk i knappehullet på buksene mine. Kun der dem ikke passer lenger. Åsså bruker jeg løse og deilige topper og strikkejakke.

Samme her, hårstrikk funker bra:) Har bare en bukse som jeg må bruke strikk på, de andre passer enda:)

Joggebukse eller bare strømpebukse heime, kjole/skjørt når eg går ut forbi døra :) No skal eg reise i 24 t i strekk, har på comfy strømpebukse og dongeriskjørt som eg kan åpne knappen på eller ha under magen.

Jeg har tights i olabuksestoff som jeg har klipt av strikken i :p men jeg finner nok mammabuksene snart. Ubehagelig å sitte med stramme bukser

Jeg bruker også skjørt og kjoler ute blant folk. Hvis jeg må ha bukse så har jeg strikk i knappehullet. Men jeg har planer om å finne fram gravidklærne mine i løpet av helgen. I de eskene veit jeg at jeg har noen litt større bukser som jeg brukte i første del av svangerskapet sist. De var forresten topp også etter at jentene blei født før magen blei borte!

Jeg har gått utelukkende i joggebukser/kjoler i flere uker alt, orker ikke annet. Har kjøpt meg to gravidbukser også, men ikke gått med dem ennå - tenker de blir godt nok brukt de neste månedene allikevel ;)

Finnes mange fine, litt løse bukser også. Bruker stort sett dette, men nå er jeg ikke så veldig mye ute av huset om dagen, så trenger ikke det store utvalget :p Må nok gå til innkjøp av gravidbukse ganske snart, for magen er enorm!

Joggebukser!! Og har funnet frem 1 gravidbukse.

Jeg bor i joggebukse inne og strømpebukse med kjole ute om dagen. Buksene mine er blitt for trange i livet. Er 9 uker på vei og magen står ut som om jeg skulle vært flere mnd gravid. Synes det er tidlig å kjøpe gravidbukser, men kjenner det frister. Hva gjør dere?
Så godt å høre at det er flere som sliter allerede med klær ☺️ Her er det tights og strømpebuske og skjørt.. Magen er diiger er såå oppblåst at det er så ubehagelig med bukse! Med å ha strikk i var en lur ide må nok kjøpe gravide bukser snart ja ☺️

Jeg har brukt mammabukser siden uke 5 :P Så deilig da!! :D

jeg bruker tights og treningstights. buksene mine passet frem til uke 8, men nå er de for små. gikk fort, er i uke 9.

Når lønningen kommer skal jeg kjøpe meg noen nye klær, må ha noen nye gensre også som skjuler magen. tidligere gikk jeg alltid i tynne inntilsittende gensere :p

Jeg har mammabukse. Elsker den, sånn bortsett fra at den sklir med hele tida. Men bedre enn de trange buksene mine...

Bruker fortsatt vanlige klær, har ingen mage enda :-)
Sist brukte jeg også vanlige klær hele svangerskapet og håper jeg slipper unna med det denne gangen også. Liker ikke bukser med høyt liv/over magen, er vant til de gode gamle hoftebuksene :-)

Har mammaklær fra sist svangerskap :D

Jeg bruker bare mammabukser, mine vanlige går ikke på lengre.

Dere som har litt erfaring med gravidklær, hvor handler dere klærne? Har sett at H&M selger gravidklær.

Back
Topp