Hva gjør dere? Jobb/studier?

Sykepleier, jobber i psykiatrien :)

Oisann.. Her er det mye kompetanse ser jeg!

Jeg veksler mellom å tenke "Oi.. For disse folkene er vel økonomi ingen problem" og "Hm.. Lurer på hvordan hun skal greie det?", rett og slett fordi jeg har blitt fortalt at jeg ikke kommer til å greie det selv....
Jeg jobber 100% fast i barnehage, uten utdannelse, men får utbetalt litt under 20 000 i mnden.. Men så bor jeg i Oslo og står i fare for å bli alenemor, så det kan vel ha mye med saken å gjøre.. :)

Oisann.. Her er det mye kompetanse ser jeg!

Jeg veksler mellom å tenke "Oi.. For disse folkene er vel økonomi ingen problem" og "Hm.. Lurer på hvordan hun skal greie det?", rett og slett fordi jeg har blitt fortalt at jeg ikke kommer til å greie det selv....
Jeg jobber 100% fast i barnehage, uten utdannelse, men får utbetalt litt under 20 000 i mnden.. Men så bor jeg i Oslo og står i fare for å bli alenemor, så det kan vel ha mye med saken å gjøre.. :)

Det skal vel gå bra? :) Blir du alenemor får du jo en del stønader som hjelper deg. Det kommer nok til å gå helt fint! :)

Jobber som lærling i sykehuset Østfold og vært på ulike avdelinger. Er ferdig nå til jul og er da ferdigutdannet helsefagarbeider og i tillegg går jeg kveldsskole for å få studiekompetanse, slik at jeg etter vært kan komme meg inne på sykepleien :-p

Sykepleier på aldersheimen her jeg bor :) langtids avdeling!

Jobber i barnehage og er under utdanning :)

Back
Topp