Hva gjør dere i løpet av dagen?

Gutten vår hatet å ligge i vogn før han ble ca tre mnd, så da var det ikke alltid vi kom oss ut. Da var det en del sofasitting og tv titting. Nå tolererer han heldigvis å ligge i vognen, så nå tar vi en god tur hver dag. Og siden jeg merket at han allerede begynte å se mot tven, så er den alltid av når han er våken. Da synger vi, "leser bok" og tuller. Når han sovner kommer tven gjerne på igjen og mor slapper av på sofaen :):)

Gutten vår hatet å ligge i vogn før han ble ca tre mnd, så da var det ikke alltid vi kom oss ut. Da var det en del sofasitting og tv titting. Nå tolererer han heldigvis å ligge i vognen, så nå tar vi en god tur hver dag. Og siden jeg merket at han allerede begynte å se mot tven, så er den alltid av når han er våken. Da synger vi, "leser bok" og tuller. Når han sovner kommer tven gjerne på igjen og mor slapper av på sofaen :):)
Min hyler med en gaang han våkner i vogna, så her har det alltid vært bæresele deler av turen... :-)

Vi er stort sett inne hjemme. Sover på gjesterommet, gjør husarbeid, leker litt på gulvet, henter storebror og lager middag. Vips så er dagen gått. Blir veldig lite vogntrilling. Men er så godt å bare slappe av.

Mye tv titting, fargelegger litt, herjer med babyen. Skravler, litt husarbeid å trening :P

Back
Topp