Hva gjør dere i løpet av dagen?

Trylletrollet

Elsker forumet
Aprilbarna`15
Her blir det mye tv:eek: Gjør litt husarbeid ol, men det blir mye tid på sofaen når lillen sover. Vi leker litt på matta i løpet av dagen, men når han bare vil være på fanget setter jeg meg fort foran tven. Uff, jeg får meg ikke til å gå tur hver dag en gang!! Føler meg så lat om dagen... Lillen har vært sutrete og klengete de siste dagene, vil bare kose. Vil ikke ligge alene på matta et sekund! Vi er litt på utflukter å;) men merker jeg trives hjemme på sofaen! Haha:p Flere som har et bedagelig mammaliv??

Ha ha! Jeg har det ganske likt! Kjenner jeg trenger litt fri når bebis sover... Da ender jeg opp i sofaen gitt. Føler meg også litt lat, men så mye jeg er våken om natta så er ikke energien tilstedet på dagtid. Når jeg har avtaler kjenner jeg det er deilig å komme hjem igjen... :) tenker det er ganske normalt. Man blir jo sliten! Gidder ikke h dårlig samvittighet heller!

Tilbringer ca all tid på dagen i sofaen. Kjeder meg litt. Men gidder ikke annet :-P hehe

Kjeder oss.. rydder.. :p vesla sover ikke noe særlig på dagtid. Laaange dager!

Kjeder oss.. rydder.. :p vesla sover ikke noe særlig på dagtid. Laaange dager!
Eg har loggført dei siste dagene og totalt så søv ho 2-3 timer mellom kl 06-07 og 19-20. Heldigvis syns ho det er greit å ligge litt aleine på gulvet innimellom :)

Hehe, høres likt ut ja! Jeg får litt fnatt av å gå hjemme alene med babyen så prøver å invitere noen eller inviterer meg til noen :) Føler liksom det er mer "legitimt" å bare i sitte i sofaen med babyen når jeg skravler med noen andre ;)

Høres ut som dagen min! :P Føler "alle" er så flinke å trille tur, men jeg syns det er gørr kjedelig! :P Gjør heller husarbeid og sitter foran tv'en.

Men skjønner ikke hvordan dere får til å sitte i sofaen? Mini vil ikke sitte i sofaen med meg ihvertfall :p

Men skjønner ikke hvordan dere får til å sitte i sofaen? Mini vil ikke sitte i sofaen med meg ihvertfall :p
Jeg kan heller ikke se på tv mens lillemor er våken. Hun krever underholdning! Hun blir bare sutrete hvis jeg ikke gir henne oppmerksomheten når vi er sammen. Ganske normalt det da vil jeg tro! :p men når hun sover, ja da er jeg også lat! ;)

Jeg kan heller ikke se på tv mens lillemor er våken. Hun krever underholdning! Hun blir bare sutrete hvis jeg ikke gir henne oppmerksomheten når vi er sammen. Ganske normalt det da vil jeg tro! :p men når hun sover, ja da er jeg også lat! ;)
Når hun sover så spiser jeg. I fred! Uah! :D

Lillemor er et sovedyr så hun sover en del på dagtid. Men vi er en del ute, på besøk, på storsenteret, er på tusenfryd med ungene eller ute og triller. Når vi er hjemme så leker hun på gulvet eller ligger i sofaen ved siden av meg og leker. Ungene bytter også på å ha henne på rommet :)

Vi er ute nesten hele dagen. Kan telle på en hånd de dagene vi har vært inne. :)

Vi går turer og når han sover/ligger i babygymmen er det husarbeid eller oppussing. Ellers er vi på ulike ærend rundt om. Tven er sjeldent på før til kvelden. Hektisk. Når han er våken er det jo lek og sang og bæring..

Tv-en sto på en del her gjennom våren, men nå er planen å aldri skru den på ;) Blir så daff og tiltaksløs av å sitte på sofaen, så har som mål en bedre hverdag fremover. Når mini sover og vi er hjemme skal jeg lese bok, spise og bare slappe av uten tv :) Det er i hvert fall planen ;)

Jeg prøver å gå tur hver dag. Siden vi har hund blir jeg litt sparket ut i det! Eller har vi veldig rolige dager. Frøken hater å kjøre bil, så vi er for det meste hjemme. Vi synger, koser, leker på babygymmen. Jeg bærer hun masse i sjal, mest når hun sover. Så da får jeg gjort litt husarbeid! Og noen dager sniker jeg meg til å se en episode på netflix. Da ligger hun på fanget eller i vuggen :-)

Back
Topp