Hva gjør dere i dag?

Idag er det bare meg og guttungen hjemme så vi slapper av og skal snart rydde gjesterommet/ soon to be babyrom :) vi flytta hit i desember så har ikke fått pakket ut alt ennå så vi begynner på det idag :)

Sent from my iPad using BV Forum

I dag så er planen å kose seg litt ute. Må klippe plen og stusse litt rundt her. Tydelig at det det har vært voksevær for gresset. :p

Sitter på Fana stadion i Bergen og ser på sluttspill i EM Rugby. :)

-iPhone appen-

Idag har vi vært og sett på huset vårt som er under bygging :) spennende å se ting kommer på plass!! Har en brownies kake i ovnen og venter besøk av et vennepar... chill søndag :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi har akkurat kommet hjem etter å ha spist kebab og is i byen ;)

Spist pizza.....angrer. ....blæææh: )

Sent from my LG-E460 using BV Forum mobile app

Vi kom hjem etter en deilig dag i dyreparken :) sykt sliten for tiden, så blir liggende på sofaen resten av kvelden!! Selv om jeg har masse og gjøre hjemme..

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Skal på IKEA med en venninne for å tegne ferdig kjøkkenet vi skal ha :) så blir det vel lunsj der tenker jeg :) så blir det vel å nyte resten av dagen i det fine været!

sitter i morgenkåpa enda, sendt gutten i barnehagen, gubben på jobb og hunden ut i luftegården. skal vaske litt klær og bare slappe av! :) fordelen med å jobbe nattevaktsturnus er å ha fri når alle andre er på jobb ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har fri idag og gjør absolutt ingenting!! Det er lenge siden sist :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jobb her... Huff, en av kollegaene forventer at jeg er supereffektiv i dag, og jeg kan ikke akkurat si grunnen til at jeg er litt utenfor for tiden...

Vasker leiligheten og tar lange sofapauser. :)

Jobb her. Heldigvis ikke alt for mye å gjøre idag

Skal sove på hotell inatt, mens mannen min jobberskal ta litt egenpleie, se film og lade opp til første ultralydtime i morgen kl 10......

Back
Topp