Hva gjør dere fine damer idag?

Nå fikk jeg litt flashback fra forrige graviditet. Holdt også på med didaktikk og pedagogikk da.. Tok jo en stund før jeg tok det i bruk, men var veldig godt å ha det i boks altså :)
Hehe!Er du lærer? Jeg jobber som lærer nå, men kun på et lengre vikariat. Så jeg håper jeg får tilbud om jobb før magen blir synlig :p
 
Fikk fullført begge de tingene jeg ville. Sitte ute i sola en liten stund og gå en lengre tur [emoji173]
 
I dag har jeg ligget i solen på verandaen og kost meg [emoji173]️ og nå sitter vi hos svigers og skal spise middag her [emoji4]
 
Hehe!Er du lærer? Jeg jobber som lærer nå, men kun på et lengre vikariat. Så jeg håper jeg får tilbud om jobb før magen blir synlig :p

En mage skal ikke være til hindring for et jobbtilbud, enten det er fast eller vikariat.
 
Hehe!Er du lærer? Jeg jobber som lærer nå, men kun på et lengre vikariat. Så jeg håper jeg får tilbud om jobb før magen blir synlig :p
Åja skjønner :) Ja jeg er lærer. Håper det ordner seg da! De har jo ikke lov til å diskriminere, men det blir nok av og til det likevel. Er vel i disse tider de holder på med ansettelser de fleste steder
 
Nå har jeg hatt besøk av en venninne, det var kjempe koselig <3
Så godt og kan føle seg litt sosial igjen :)
 
Vi har fortalt en kommende onkel og tante nyheten. Det var veldig koselig. De ble ordentlig glad. Hun kunne kanskje spart seg for «planla dere dette?», men hun mente ikke vondt [emoji28] Etter det ble jeg helt utmattet, lå og sov fra 15-17:30 og nå skal jeg lage litt taco, for det er det eneste som frister [emoji23]
 
Åja skjønner :) Ja jeg er lærer. Håper det ordner seg da! De har jo ikke lov til å diskriminere, men det blir nok av og til det likevel. Er vel i disse tider de holder på med ansettelser de fleste steder
Jeg og jeg tror sjefen min har lyst å ansette meg uavhengig av om jeg er gravid eller ei, men man vet jo aldri. Så best og holde det hemmelig så lenge som mulig :happy:
Hvordan er det med permisjon når man er lærer mtp sommermånedene?
 
Kjørt bil i over 5 timervær på cup med barna
 
Jeg og jeg tror sjefen min har lyst å ansette meg uavhengig av om jeg er gravid eller ei, men man vet jo aldri. Så best og holde det hemmelig så lenge som mulig :happy:
Hvordan er det med permisjon når man er lærer mtp sommermånedene?
Nå spør du godt hehe :) Det vet jeg faktisk ikke. Håper det ordner seg for deg da :)
 
Nå spør du godt hehe :) Det vet jeg faktisk ikke. Håper det ordner seg for deg da :)
Hehe ok. Jada det gjør det uansett. Vi visste at vi kunne havne i denne situasjonen, og i verste fall at jeg ikke får noe videre jobb til høsten. Men ønsket å prøve på en liten uansett, klarte ikke vente lenger :p Så vi har en god sparekonto som vi får ta fra om vi må ;)
 
Hehe ok. Jada det gjør det uansett. Vi visste at vi kunne havne i denne situasjonen, og i verste fall at jeg ikke får noe videre jobb til høsten. Men ønsket å prøve på en liten uansett, klarte ikke vente lenger :p Så vi har en god sparekonto som vi får ta fra om vi må ;)
Det ordner seg alltid :) Vi hadde ingenting på plass med første og alt har gått gulle godt likevel :)
 
  • Liker
Reactions: CR
@Lix godt å høre at ting går fint uansett om man ikke har alt på plass. Jeg er jo ferdig til høsten som lærling og da har jeg ikke noe annet fast en jobb hver 3. helg om jeg ikke blir tilbydd noe annet i løpet av de neste mnd eller at jeg finner noe jeg søker på. Samboer er også bare vikar, men holder aktivt på med jobbsøking, men er så vanskelig og få seg noe -.- Nå har vi heldivis spart opp nok penger slik at vi har råd til at han tar bil lappen og at vi kan kjøpe oss bil. Men kjenner jeg er spent på hvordan det blir å gå, men prøver å tenke at det ordner seg vell til slutt :)
 
Jeg og jeg tror sjefen min har lyst å ansette meg uavhengig av om jeg er gravid eller ei, men man vet jo aldri. Så best og holde det hemmelig så lenge som mulig :happy:
Hvordan er det med permisjon når man er lærer mtp sommermånedene?
En kan ta ferie i permisjonen, men da blir det den delen av sommerferien som er ferie, 4+1 dag.
 
Okei. Tenkte nok kanskje en ikke fikk lenger enn det nei.. hadde vært fint om en fikk avspasering også :p
Takk for svar :happy::happy:

"Avspaseringen" får man tilbake neste år på en måte, da har en ikke opparbeidet seg den, men får den likevel. Har egentlig tenkt å prøve å komme tilbake på arbeid rett før sommerferien selv, slik at samboer kan ta permisjon og pause i permisjon når jeg har sommerferie. Hvis det får gjennom, så blir permisjonstiden totalt forlenget og en får maks ut av hele sommerferien
 
"Avspaseringen" får man tilbake neste år på en måte, da har en ikke opparbeidet seg den, men får den likevel. Har egentlig tenkt å prøve å komme tilbake på arbeid rett før sommerferien selv, slik at samboer kan ta permisjon og pause i permisjon når jeg har sommerferie. Hvis det får gjennom, så blir permisjonstiden totalt forlenget og en får maks ut av hele sommerferien
Får du lang ferie da? Om du begynner rett før sommerferien?
 
Back
Topp