Hva gjør dere fine damer idag?

Spist frokost liggende i sengen. Akkurat kommet ut av dusjen! Tenkte å gå ut å sole meg litt før vi drar en tur på plantasjen og kikker[emoji2] du da? [emoji5]
 
Akkurat nå drikker jeg appelsinjuice i sola, prøver å våkne ;)
Har ingen konkrete planer i dag, så jeg skal sitte i sola så lenge den er her :)
 
Ligger enda i senga og skulle gjerne ha sovet 2 timer til, men får ikke til :( Kjenner kvalmen kommer snikende mer og mer på no, men det er sånn den har vært den siste uken..

Heldig dere som har sol, her regner det :( Så blir nok bare inne tid her i dag, får besøk en av mine nærmeste venninner og gudattra mi senere i dag da ❤❤❤
 
chiller i sofaen med minstegutt. :) skal straks begynne lage til noe mat jeg skal ha med i babyshower senere
 
Akkurat spist frokost med gubben og sender han ut døra [emoji173]
Skal slappe av litt og vente til litt mer gudelige tider før jeg stikker ut i sola [emoji274] og lager sittepall for å ha i sandkassa på jobb [emoji14]

Er allerede på kur nr 1 for urinveisinfeksjon, håper på å slippe så mange som første svangerskapet [emoji85]
 
Så koselige planer da, deilig og ta det litt rolig på en søndag.

Her skal vi snart vaske bil, også hente hagemøblene og grillen og sette de ut
 
Her er det studiedag, første eksamen om åtte dager og neste to dager etter :smiley-ashamed004
 
Startet med masse småspising i senga for å få kontroll på kvalmen. Nå går det bedre. Vi skal rydde og ordne ute i hagen. Mye tomt her så nok å ta tak i :) Håper keg klarer å gjøre litt. Blir så utrolig fort sliten. Her er det overskyet men det er greit nok så lenge det ikke regner :)
 
Tenkte på å ta meg en tur ut i sola snart siden det er så fint vær, eller så tenkte jeg å gå en tur eventuelt. Klarer ikke bestemme meg [emoji28]
 
Nå har jeg sitti ute i sola i snart 3 timer... snakk om å ha null motivasjon til andre ting :oops:
Burde raka plenen det ikke er snø igjen på, men altså:rolleyes:
 
Vi har vært ute å lekt med ungene og kost oss :) Nå rydder vi litt mens minstemann sover.

Var sol før i dag men nå er det overskyet så venter bare på regnet.
 
I dag skal jeg skrive på mappeeksamen i pedagogikk og naturfagsdidaktikk:shifty:...... Men jeg har problemer med og konsentrere meg for tiden, så det går treigt framover :p føler studiene er så lite viktig nå! Jeg er jo GRAVID.. hallo.. jeg må jo bare gjøre som kroppen vil.. som er hvile.. og spise kjeks :laughing001
 
Vasket, rydder, støvsugd, brettet på klær, ryddet boden, og bare vært i dårlig humør :arghh: Har sendt alle ut av huset da - så fikk gjort mye i dag :thumright Fy fader så humøret svinger. Å gå fra å le til å grine og så være sint er bare på noen sekunder!
 
Montert ei kappsag og kappet 20 elgskanker til passelig størrelse. Så ble det endelig litt bedre plass i den fryseren o_O
 
I dag skal jeg skrive på mappeeksamen i pedagogikk og naturfagsdidaktikk:shifty:...... Men jeg har problemer med og konsentrere meg for tiden, så det går treigt framover :p føler studiene er så lite viktig nå! Jeg er jo GRAVID.. hallo.. jeg må jo bare gjøre som kroppen vil.. som er hvile.. og spise kjeks :laughing001
Nå fikk jeg litt flashback fra forrige graviditet. Holdt også på med didaktikk og pedagogikk da.. Tok jo en stund før jeg tok det i bruk, men var veldig godt å ha det i boks altså :)
 
Dro på en liten fisketur nedenfor der vi bor vi :) Koselig selv om vi ikke fikk noe napp.. Og nå er jeg så sliten at jeg måtte legge meg ned på sofaen.
 
stod opp relativt tidlig, da jeg la meg tidlig i går ;-D var stuptrøtt etter ei intens helg hvor vi rev gammel parkett i stue og kjøkken, og fikk lagt nytt :) ble supert! men har slitt med trøtthet i 5 uker nå, så da måtte jeg tidlig i seng :) så reiste vi til min bestemor på kaffi sammen med familien min :) vi fikk fortalt henne at hun skal bli oldemor for første gang :) det var stas :) nå skal jeg bare ligge å slappe av resten av dagen :)
 
Back
Topp