Hva gjør babyen nå?

Hun sover nå. Herlig!
 
Han sover i vogna si:love7:Heartblue
 
Sover ved siden av meg
 
Henger på armen til pappa - imens jeg får nyte en kopp kaffe i favoritt kroken i stua ❤️
 
Akkurat nå sover han I vogna si:)
 
Nettopp fått pupp og sitter nå å
leker med en tøybok i fanget til pappaen:love7
 
Sover i bedsiden:happy:
 
Sover. Men hun våkner snart tror jeg, så bør vel gjøre meg klar for seng. :p
 
Sover sin andre minidupp etter å ha våknet kl 06 og ville ikke sovne igjen og heller ikke spise. To bæsjebleier senere sov han en halvtimes tid. Så spiste han endelig og nå sovnet han igjen. Men tipper det er nok en powernap:hilarious::oops:
 
Nettopp lagt seg for en liten hvil i vogna :)
 
Sovnet i sengen heldigvis!
 
Nekter å sove, pappaen sin tur å prøve å legge for jeg har prøvd å amme i søvn tre ganger siste timen. Han sovner hver gang, men våkner kort tid etterpå.... jeg rakk en kjapp dusj ene gangen da:dead:
 
Nekter å sove, pappaen sin tur å prøve å legge for jeg har prøvd å amme i søvn tre ganger siste timen. Han sovner hver gang, men våkner kort tid etterpå.... jeg rakk en kjapp dusj ene gangen da:dead:

Kjedelig med sånne dager :/
 
Sitter å skravler med pappaen i sofaen.. sovet siden kl 17.00 med bare en amming imellom også våknet han for halvannen time siden og da sto jeg i dusjen. Så da var han lysvåken da jeg kom ut fra badet:rolleyes: Pleier å sovne fort om jeg legger meg mens han er i halvsøvne og ammer han i søvn.
 
Her har vi ligget på hver vår mage og skravlet masse . før en lengre trille tur ❤️:happy:
 
Ligger å sover i vogna, endelig fått han til å sove:angel5 Har besøk og han våkner av skrik og skråk:rolleyes:
 
Ligger og spreller i babygymmen :dummy1:
 
Back
Topp