Hva GJØR man i navnefesten?

Jeg synes det høres ut som en god plan og nok program! Jeg ville synes det var hyggelig å bli invitert til en slik navnefest, kjekt å samles for å feire barnet <3
Syns ikke det høres kleint ut, en ny baby er jo en fin anledning for en fest selv om det ikke skal være noen formell seremoni. Og med middag og kakebord så er det jo ikke sånn at folk bare skal komme og gi gave, de får jo en fest ut av det :)
Jeg var ei en navnedag helt uten seremoni til et barn i nær familie i fjor. Vi gjorde alt vi ville gjort i dåpen til mine, utenom at vi ikke var i kirka først. Mat, prat, fotografering, gaver, sosialisering.

Kjekt.
Godt å høre at det er flere som ikke synes ideen min høres så gal ut :happy: Tror det kunne vært veldig hyggelig! Hvis det er noen som synes det er rart, så er det jo ikke oppmøteplikt, helt innafor å melde avbud!
Men, ville dere sendt ut skriftlig invitasjon? :confused004 Koster jo litt å sende ut, men er jo litt upersonlig med digital invitasjon eller sms og?

Tror invitasjonen vi fikk var.... på messenger eller noe sånn jeg. Funke fint det, vi kom.

Men vi fikk takkekort med bilde på :)

Back
Topp