Hva gir dere venninner til jul?

Har strikket votter til de vennine jeg gir til, i tillegg får hun ene bestevenninna mi indisk matkurs, som vi skal på sammen, vi er begge veldig glad i indisk
 
Vi er en gjeng som samles og drar ut ig spiser god mat og ut på byen etter på! :) nesten alle har blitt enige om at det er mye hyggeligere ig få tid sammen:)

Men så har jeg 2 venninder som jeg har kjøpt til! Dem får en flaske vin + en veldig fin nisse i år! Dem hadde ingen ønsker. Så gjorde det enkelt :)
 
En liten gave til 4-5 venninner, Max 100kr/pers.

Bruker masse tid på å finne gaver så jeg får mest for minst mulig. I år ble det shopping på Primark i London, sokker, tøfler og te en en gjenganger i år. :)
 
Gir forresten for 200-300kr :)
 
Gir barna gaver ikke venninner.
 
Jeg har gitt to av bestevenninnene mine ett fotoalbum med bilder :) masse gode minner og skrevet litt!
 
En liten cellofanpose med hjemmelagde julekjeks :) Barna deres får gaver.
 
Hud og pleieprodukter, interiørting, opplevelser. Pris litt forskjellig fra år til år.
 
De fleste av oss har kuttet det ut. Istedet går vi heller ut å spiser middag sammen. Neste år skal vi på vinkurs før jul.

Men har to utenom denne klanen jeg kjøper til.
Hun ene pleier å få sjokolade fra Pascal, ca 250 kr.
Hun andre får en flaske med vin, ca 250-300 kr.
 
Kjøpt rosendhal skåler til en, hun ønsket seg det. Til en annen har jeg kjøpt vin og en pynte ugle i sølv ;)
Kjøper for ca 200,-
 
De fleste av oss har kuttet det ut. Istedet går vi heller ut å spiser middag sammen. Neste år skal vi på vinkurs før jul.

Men har to utenom denne klanen jeg kjøper til.
Hun ene pleier å få sjokolade fra Pascal, ca 250 kr.
Hun andre får en flaske med vin, ca 250-300 kr.

Hvor ligger Pascal butikken? :)
 
Johaug-votter får min venninne. Hun har ikke barn.

Til de andre prioriterer vi barna.
 
Mine får i år:
1: putetrekk hun har ønsket seg + fonduekopp
2: lysestaker +et hjerte
3: termokopp + lys
4: Fonduekopp +en fin vinkork
5: bok
6: Fonduekopp + noe til
 
Back
Topp