Hva gir dere venninner til jul?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Dere som gir , hva gir dere og hvor mye kjøper dere for?
 
Last edited:
Har en venninne jeg gir til, hun får spirelli kutter og tupperware "lage omelett i mikrodings"
 
Har kjøpt johaug skihansker, treningstøy, cardigan og en bluse til de venninnene jeg har kjøpt til :) har fortsatt to igjen, og til de er jeg foreløpig blank!
 
d833965c4988dd80084f2be9ae110693


Skal i tillegg legge oppi hjemmelagde karameller :)
 
I år har jeg dratt på shopping med venninner og bedt dem finne noe de ønsket seg, så har jeg kjøpt det der og da :) litt kjedelig å vite men også bedre enn å få noe man ikke kommer til å bruke :p
 
Hu ene får kaffe, en kopp og en personlig kort som oppsummerer året som har gått og vennskapet vårt. Så har jeg sendt over en julestrømpe og en tegnebok fra nissen til henne ( vi pleier ikke å gi hverandre gave til jul, men hu har hatt det litt ekstra tøft nå så sendte over som en liten oppmuntring :) ) hu andre får en krukke jeg har fylt med snop og litt "hjemme spa ting". Så får hun julestrømpe som vanlig :)
 
Har ei venninne jeg kjøper til. Hu får tassen skål med kyssetrut :D Kjøper for 200 kr ca.
 
Venninna mi får lue og votter som er i sett. I stil som hu liker. De andre vennene har vi en juleborddeal med. Å møte opp og kose seg på julebordet sammen er julegaven til hverandre.
 
i år gir jeg bare til ei venninne.. og hun har allerede fått den.. vi var på kielferja sammen, og det var et smykke hun ønsket seg så inderlig. så hun fikk det i julegave :) Kostet 350 kr.
 
men det skal sies at vi vanligvis ikke bruker så mye penger på gaver til hverandre, samt at vi prioriterer å gi gaver barna våre imellom, og prisen på det er litt høyere :) alt fra 100 - 300 kr.
 
Mye forskjellig. Interiør, klær, smykker, ting de kan ha bruk for...
Ca 200kr
 
Har kun ei som jeg kjøper til ennå. I år får ho bodyskrubb, skrubbehanske og genser.
Har kjøpt for litt ekstra siden det er kombinert bursdag/jul og vi har blitt 30 i år.
Brukte ca 800,- og da fikk jeg handlet noe på black friday ;)
 
I år får venninna mi interiør-ting:) Var det hun ønsket seg mest:p
 
Back
Topp