Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lavkarbo og første trimester ble fullstendig kræsj her. Begynte med lavkarbo i mai 2020. Ble gravid i august 2022. I graviditetsuke 6 gikk lavkarboen til helvete. Hadde bare lyst på brød, knekkebrød, yoghurt og juice. På tidlig UL ble det oppdaget avvik, jeg måtte ta abort(i november). Da jeg var på sykehuset begynte jeg å spise sjokolade.. og har fortsatt siden. Har snart gått opp igjen alle kiloene jeg gikk ned(over 40kg), enda jeg hadde stabil vekt lenge. Jeg skulle så ønske at graviditeten ikke ødela for lavkarboen. Jeg trives ikke med kostholdet mitt nå, og heller ikke kroppen min Håper å få lagt om til lavkarbo igjen i 2.trimester!Fyser på alt jeg ikke skal ha… Spiser lavkarbo da kroppen reagerer best på dette, men har sååå lyst på hveteboller, pasta, sjokolade, vafler og alt godt med hvetemel og sukker Jeg unner meg noe slikt av og til, men det gjør meg bare mer fysen egentlig Var ikke så fysen på dette før jeg ble gravid, og da spiste jeg keto!
Huff, er ikke lett det der! Men du har klart det før så jeg er sikker på du klarer det igjen når du kommer til riktig punkt Det er fantastisk når det funker.Lavkarbo og første trimester ble fullstendig kræsj her. Begynte med lavkarbo i mai 2020. Ble gravid i august 2022. I graviditetsuke 6 gikk lavkarboen til helvete. Hadde bare lyst på brød, knekkebrød, yoghurt og juice. På tidlig UL ble det oppdaget avvik, jeg måtte ta abort(i november). Da jeg var på sykehuset begynte jeg å spise sjokolade.. og har fortsatt siden. Har snart gått opp igjen alle kiloene jeg gikk ned(over 40kg), enda jeg hadde stabil vekt lenge. Jeg skulle så ønske at graviditeten ikke ødela for lavkarboen. Jeg trives ikke med kostholdet mitt nå, og heller ikke kroppen min Håper å få lagt om til lavkarbo igjen i 2.trimester!
Fyser på alt jeg ikke skal ha… Spiser lavkarbo da kroppen reagerer best på dette, men har sååå lyst på hveteboller, pasta, sjokolade, vafler og alt godt med hvetemel og sukker Jeg unner meg noe slikt av og til, men det gjør meg bare mer fysen egentlig Var ikke så fysen på dette før jeg ble gravid, og da spiste jeg keto!
Lavkarbo og første trimester ble fullstendig kræsj her. Begynte med lavkarbo i mai 2020. Ble gravid i august 2022. I graviditetsuke 6 gikk lavkarboen til helvete. Hadde bare lyst på brød, knekkebrød, yoghurt og juice. På tidlig UL ble det oppdaget avvik, jeg måtte ta abort(i november). Da jeg var på sykehuset begynte jeg å spise sjokolade.. og har fortsatt siden. Har snart gått opp igjen alle kiloene jeg gikk ned(over 40kg), enda jeg hadde stabil vekt lenge. Jeg skulle så ønske at graviditeten ikke ødela for lavkarboen. Jeg trives ikke med kostholdet mitt nå, og heller ikke kroppen min Håper å få lagt om til lavkarbo igjen i 2.trimester!