Neida, min kan ikke ligge for seg selv om han byner å bli trøtt han heller. Så da er det å legge han som gjelder, det er litt sånn jeg vet at det er på tide å legge han, når han ikke kan ligge alene lenger. Eller visst han er sulten, da sutrer han å. Jeg mente heller ikke at det bare er å lære dem det for jeg vet jo at alle er forskjellige. Jeg bare lurte på hvordan det går opp med flere barn. Jeg vet hvertfall at det hadde blitt mye sinne og tårer hos storebroren hvis vi hadde måtte underholdt lillebroren hele tida. Å det skjønner jeg godt, for det må jo være en svært kjedelig opplevelse for dem.Her var problemet at hun var konstant overtrøtt hele dagen på grunn av dårlig soving dag og natt (fant ut at det var pga melkeproteinintoleranse). Var ikke så lett å lære henne å ligge på gulvet akkurat... Hun hata det. Hadde ikke noe tålmodighet. Men det løste seg med en gang sovinga løste segmen er ikke bare-bare å lære dem det. Samtidig som man ikke trenger å plukke den opp hver gang de lager litt lyd.
Sent from my iPhone using BV Forum
Men... Nå var storebror mye mer utålmodig å jeg velger å tro det har mye med at vi nok gikk til han mye fortere på gulvet enn hva vi har hatt muligheten til å gjøre med lillebror. Så noe er nok innlært hvis du fjerner faktorer som sulten, trøtt og smerte selvfølgelig
Last edited: