Synes det går over all forventning... Høyre mange som seier at dei kjeder seg osv, men det har ikkje eg.. Alltid noko nytt å lære om han, og han er veldig flink til å aktivisere seg sjølv slik at eg får gjort ting i heimen
Gutt Februar 2014
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
MegetHøres lettvint ut
Sent from my iPad using BV Forum
Ja det er der det ligger... Hadde hun vært litt på gulvet for seg selv så hadde det vært anderledesSynes det går over all forventning... Høyre mange som seier at dei kjeder seg osv, men det har ikkje eg.. Alltid noko nytt å lære om han, og han er veldig flink til å aktivisere seg sjølv slik at eg får gjort ting i heimen![]()
Gutt Februar 2014
![]()
Jeg sliter med det samme! Han ligger kanskje 5-10 minutter alene før han ikke vil det lenger... ganske slitsomt!Ja det er der det ligger... Hadde hun vært litt på gulvet for seg selv så hadde det vært anderledes
Sent from my iPhone using BV Forum
Samme her! Hun liker ikke å ligge og gjør det svært sjeldent alene Det er litt bedre hvis jeg er der sammen med henne Hun er flink til å sitte så vi prøver det men hun vil helst gå og er derfor fort ferdig med det også.. Vi gjør det akkurat som du : bytter på omgivelser, leker, matter osv Vi går tur når vi henter s. Broren fra bhg Hun sover maks 3 timer om dagen og siste våken tid er fra 16-21 men da er det flere folk hjemmet ( heldigvis) og om storebroren holder på noe spennende så vil hun gjerne se så det hjelper Slitsomt ellers Og om hun leker så vil hun helst stå så da må jeg være involvert .. Elsker tidenHer synes jeg det fort blir litt kjedelig. En ting er hvis det passer å finne på noe/dra noe sted el. Men ofte er det liksom ikke tid til det før hun skal sove igjen eller storebroren kommer hjem og skal gjøre lekser eller jeg må starte med middagen el. Og så er det begrenset hvor mye hun leker alene og begrenset hvor lenge jeg gidder å sitte å synge og underholde. Begrenset hvor lenge hun gidder å leke med meg også, skal helst opp på armen og underholdes der. Prøver å variere miljø med å være litt på kjøkkenet, litt på ene stua, litt på andre stua og litt ute. Går jo bare rundt med henne på armen og venter på at det er sovetid...
Ååhh legg gjerne ut litt info om bryllupsplanleggingen på skjultHer underholder hun seg selv stort sett med unntak av de siste dagene hvor hun begynner å gråte bare vi går på dojeg har stort sett fyllt tida med håndarbeid, jobbsøking, bryllupsplanlegging, tvtitting... Trives godt hjemme uten å legge for mye planer
Ååhh legg gjerne ut litt info om bryllupsplanleggingen på skjultelsker bryllup!
JaaaaaWill dokan vel lage en egen tråd etter hvert
Her er det altfor travelt med babysvømming, babysang, barselgruppe, barselyoga, playdates, babykino+++ uendelig med tilbud..
Går ut kl. 11 og er hjemme kl 17.
Jeg har bestemt meg for å roe ned, savner å ha noen dager hjemme og gjør ingenting.
Frøkna leker godt alene på gulvet (eller i vogna), trenger lite aktivisering.
Høyers ut som du fylle dagane dine bra opp ja![]()
Korleis søv frøkna på dagtid?
Gutt februar 2014
![]()
kanskje litt digresjon fra emne her, men hva gjør dere om dere er på besøk hos noen og baby skal sove? lillegutt her er ikke den enkleste å få til å sove på dagtid, så jeg føler det hemmer meg litt i å dra ut - føler jeg må være hjemme til han skal sove igjen!
Jeg er ikke på besøk når hun skal sove. Hun sover ofte fra 10-11 og 14-15 så da får jeg gjort ting mellom der.kanskje litt digresjon fra emne her, men hva gjør dere om dere er på besøk hos noen og baby skal sove? lillegutt her er ikke den enkleste å få til å sove på dagtid, så jeg føler det hemmer meg litt i å dra ut - føler jeg må være hjemme til han skal sove igjen!
Jeg prøver å ha en "hjemme"-dag i uka. Det vil si, jeg er aldri bare inne men jeg går tur i nærområdet.Her er det altfor travelt med babysvømming, babysang, barselgruppe, barselyoga, playdates, babykino+++ uendelig med tilbud..
Går ut kl. 11 og er hjemme kl 17.
Jeg har bestemt meg for å roe ned, savner å ha noen dager hjemme og gjør ingenting.
Frøkna leker godt alene på gulvet (eller i vogna), trenger lite aktivisering.
kanskje litt digresjon fra emne her, men hva gjør dere om dere er på besøk hos noen og baby skal sove? lillegutt her er ikke den enkleste å få til å sove på dagtid, så jeg føler det hemmer meg litt i å dra ut - føler jeg må være hjemme til han skal sove igjen!
Jeg prøver å ha en "hjemme"-dag i uka. Det vil si, jeg er aldri bare inne men jeg går tur i nærområdet.