Hva fyller dere tiden med?

Synes det går over all forventning... Høyre mange som seier at dei kjeder seg osv, men det har ikkje eg.. Alltid noko nytt å lære om han, og han er veldig flink til å aktivisere seg sjølv slik at eg får gjort ting i heimen :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Synes det går over all forventning... Høyre mange som seier at dei kjeder seg osv, men det har ikkje eg.. Alltid noko nytt å lære om han, og han er veldig flink til å aktivisere seg sjølv slik at eg får gjort ting i heimen :)

❤️Gutt Februar 2014❤️
Ja det er der det ligger... Hadde hun vært litt på gulvet for seg selv så hadde det vært anderledes

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det er der det ligger... Hadde hun vært litt på gulvet for seg selv så hadde det vært anderledes

Jeg sliter med det samme! Han ligger kanskje 5-10 minutter alene før han ikke vil det lenger... ganske slitsomt!

Kidden min må også underholder mye.. Han kan ligge en del på gulvet med en gang han står opp., ellers føler jeg at han kjeder seg fort. Så best å komme seg ut å gå hver dag, hvis ikke får jeg veldig følelsen at han blir grinete og lei å kjeder seg.. Er vi hjemme er det gulvet, musikk, sang, mat, 2 vippestolen som han bytter på å sitte i (forskjellige typer leker) , mat og soving. Også kan han sitte eller ligge å se på meg hvis jeg er veldig aktiv på husarbeidet. Støvsuger osv.. Hvis ikke blir ting kjedelig.
Syntes dagene er mye bedre nå etter vi begynte med svømming og sang. Har også en veninne som har kidd, vi går turer sammen innimellom.. Barselgruppe har det ikke blitt noe av for oss..

Her synes jeg det fort blir litt kjedelig. En ting er hvis det passer å finne på noe/dra noe sted el. Men ofte er det liksom ikke tid til det før hun skal sove igjen eller storebroren kommer hjem og skal gjøre lekser eller jeg må starte med middagen el. Og så er det begrenset hvor mye hun leker alene og begrenset hvor lenge jeg gidder å sitte å synge og underholde. Begrenset hvor lenge hun gidder å leke med meg også, skal helst opp på armen og underholdes der. Prøver å variere miljø med å være litt på kjøkkenet, litt på ene stua, litt på andre stua og litt ute. Går jo bare rundt med henne på armen og venter på at det er sovetid...

Samme her! Hun liker ikke å ligge og gjør det svært sjeldent alene Det er litt bedre hvis jeg er der sammen med henne Hun er flink til å sitte så vi prøver det men hun vil helst gå og er derfor fort ferdig med det også.. Vi gjør det akkurat som du : bytter på omgivelser, leker, matter osv Vi går tur når vi henter s. Broren fra bhg Hun sover maks 3 timer om dagen og siste våken tid er fra 16-21 men da er det flere folk hjemmet ( heldigvis) og om storebroren holder på noe spennende så vil hun gjerne se så det hjelper Slitsomt ellers Og om hun leker så vil hun helst stå så da må jeg være involvert .. Elsker tiden
når hun sover :)

Her underholder hun seg selv stort sett med unntak av de siste dagene hvor hun begynner å gråte bare vi går på do :-P jeg har stort sett fyllt tida med håndarbeid, jobbsøking, bryllupsplanlegging, tvtitting... Trives godt hjemme uten å legge for mye planer :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Her underholder hun seg selv stort sett med unntak av de siste dagene hvor hun begynner å gråte bare vi går på do :-P jeg har stort sett fyllt tida med håndarbeid, jobbsøking, bryllupsplanlegging, tvtitting... Trives godt hjemme uten å legge for mye planer :-)

Ååhh legg gjerne ut litt info om bryllupsplanleggingen på skjult:) elsker bryllup!:)

Ååhh legg gjerne ut litt info om bryllupsplanleggingen på skjult:) elsker bryllup!:)

Will do :D kan vel lage en egen tråd etter hvert :D

Her er det altfor travelt med babysvømming, babysang, barselgruppe, barselyoga, playdates, babykino+++ uendelig med tilbud..
Går ut kl. 11 og er hjemme kl 17.

Jeg har bestemt meg for å roe ned, savner å ha noen dager hjemme og gjør ingenting.
Frøkna leker godt alene på gulvet (eller i vogna), trenger lite aktivisering.

• Liker
Reactions: EJ
Her er det altfor travelt med babysvømming, babysang, barselgruppe, barselyoga, playdates, babykino+++ uendelig med tilbud..

Jeg har bestemt meg for å roe ned, savner å ha noen dager hjemme og gjør ingenting.

Høyers ut som du fylle dagane dine bra opp ja :)
Korleis søv frøkna på dagtid?

❤️Gutt februar 2014❤️

Høyers ut som du fylle dagane dine bra opp ja :)
Korleis søv frøkna på dagtid?

❤️Gutt februar 2014❤️

Hun sover ca fra 10-10:30-11 eller 11:30-12 og 15-15:30-16..men varier veldig. Noen ganger kan hun plutselig ta en strekk på to timer også, men det er sjeldent.
Sover i vogna når vi er ute, nature sway når vi er på barselgruppe (de fleste bor i blokk).

Hun sover lite på dagtid, men sover 12-13t på natta (kl.18.30-07/08) så da klager jeg ikke.

kanskje litt digresjon fra emne her, men hva gjør dere om dere er på besøk hos noen og baby skal sove? lillegutt her er ikke den enkleste å få til å sove på dagtid, så jeg føler det hemmer meg litt i å dra ut - føler jeg må være hjemme til han skal sove igjen!

Eg har bestemt meg for å komme meg litt ut av huset, så skal prøve meg på å gå i åpen barnehage en dag eller to neste uke :)

• Liker
Reactions: EJ
kanskje litt digresjon fra emne her, men hva gjør dere om dere er på besøk hos noen og baby skal sove? lillegutt her er ikke den enkleste å få til å sove på dagtid, så jeg føler det hemmer meg litt i å dra ut - føler jeg må være hjemme til han skal sove igjen!

Eg pleier å reisa rett etter han står opp og så prøve eg å tryna det litt slik at han sovnar lett i bilstolen eller vogna på vegen heim :)

❤️Gutt Februar 2014❤️

Jeg er ikke på besøk når hun skal sove. Hun sover ofte fra 10-11 og 14-15 så da får jeg gjort ting mellom der.
Kjører ikke bil, så da sover hun i vogna på vei til og fra som regel.

Jeg prøver å ha en "hjemme"-dag i uka. Det vil si, jeg er aldri bare inne men jeg går tur i nærområdet.

Alle i barselgruppa mi (eller de jeg besøker) har natur sway, sovevogn på balkongen, lekegrind eller har mulighet for å ha vogn ute for huset med babycall. Det er sjeldent at alle babyen sover på likt. Så da låner hun noe av dette og sover der.

Jeg kunne aldri blitt hjemme for at hun skulle sovet på spesifikke tidspunkter.
Da kunne jeg aldri gått ut eller planlagt noe.

Jeg blir kun hjemme og venter om hun sover i senga si, da kan jeg vente til hun våkner.

Jeg prøver å ha en "hjemme"-dag i uka. Det vil si, jeg er aldri bare inne men jeg går tur i nærområdet.

Ja, jeg er som regel bare i nærområdet. Men savner å bare ha ærend som å gå til butikken e.l...ikke ha avtaler hver eneste dag.

God vi har vaskehjelp ellers hadde vi aldri fått vaska :P
Og får matvarer levert på døra.

Back
Topp