Jeg har hatt en liten diskusjon med sjefen over melding, etter at hun sendte en relativt upassende melding i en gruppe vi har med alle på jobb, hun skulle egentlig ringe meg, men etter min melding som jeg mener var veldig sakelig (noe hennes ikke var) virker det som hun fikk litt å tenke på, og hun ønsket så heller å vente til over påske og heller ta det face to face. Det er 2 ansatte, leder og nestleder som jobber 100%, resten av oss jobber omkring 10% +/- og vi er tilsammen 6 ansatte. Jeg har jobbet der i 8 år, og har en gutt på 4 år, forrige gang jeg snakket med hun spurte hun, hva heter han sønnen din igjen? Hun er veldig opptatt med seg og sitt, jeg hadde kreft for under 1 år siden, hun sendte en blomst da jeg fikk diagnosen, men har ikke siden spurt hvordan det går.
Så til spørsmålet, hvor mye bør jeg kunne forvente av en sjef? Når vi er så få ansatte og jeg har vært ansatt så lenge? Er det urimelig at jeg forventer at hun skal vite hva barnet mitt heter? Og at hun faktisk spør meg hvordan det går med tanke på at jeg har en så alvorlig diagnose?
Tenkte jeg skulle ta opp litt greier jeg føler litt på nå når vi først skal ta en ordentlig prat.
Så til spørsmålet, hvor mye bør jeg kunne forvente av en sjef? Når vi er så få ansatte og jeg har vært ansatt så lenge? Er det urimelig at jeg forventer at hun skal vite hva barnet mitt heter? Og at hun faktisk spør meg hvordan det går med tanke på at jeg har en så alvorlig diagnose?
Tenkte jeg skulle ta opp litt greier jeg føler litt på nå når vi først skal ta en ordentlig prat.