Hva forbinder du med påske?

  • Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Er det fjelltur med ski på beina, eller spise appelsiner i solveggen, påskeegg, eller dra til ned til fjæra for å grille? Kanskje alt? :)
 
Grille i fjæra på bålpanne, familiekos på landet, påskeegg, lese bok og strikke i sofaen mens vi ser påskekrim!
 
Påskefjell, ski, solkrem og solbriller, bøker, kryssord, hyttekos, appelsiner og kvikklunsj. Og påskeegg. Veldig tradisjonelt, innser jeg [emoji1]
 
Hytte, familie, kortspel, terningar og brettspel! Samhold! Latter, appelsiner, sjokolade, påskeegg.
 
Drømmepåsken er på hytta på fjellet, men pga den jobben jeg har får jeg sjelden fri til det i påska dessverre.. Neste år er det forhåpentligvis permisjon, så da blir det hyttepåske med familien [emoji4]
 
Bruker ofte å ta en storbyferie i påsken, så har vel ikke helt tradisjonell påske. Spiser ofte mye egg og appelsiner og må selvfølgelig ha påskeegg når jeg er hjemme. Tid med familie og brettspill hører også med [emoji4][emoji214]
 
Har aldri vært vant med hytte og ski i oppveksten, så for meg er det slappe av med familie, film, påskeegg og turister i egen by :) koselig det og [emoji214][emoji213]
 
Har ikke hytte og liker ikke å stå på ski, så for oss er det påskeegg med godis i og brettspill:cat:
 
Har ikke noe forbindelser med påske, vi har aldri gjort noe spessielt, annet enn påskeegg og avslapping. Men gleder meg masse til å skape tradisjon med mine barn. Vi har ikke hytte, og liker ikke å gå på ski. Men grilling i hagen i solveggen mens barna leker er mer enn nok :D
 
Feirer ikke påske. Bare påskeegg, men gleder meg til å lage egne tradisjoner og når lisjmor skal lage påskepynt:happy::chicken:
 
Last edited:
Back
Topp