Hva forbinder du med påske?

En tråd i 'November 2017' startet av Moderator Amalie, 7 Apr 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Er det fjelltur med ski på beina, eller spise appelsiner i solveggen, påskeegg, eller dra til ned til fjæra for å grille? Kanskje alt? :)

2. Noelle Februar 2014 Februar 2014 - Skjult forum Novembergull 2017

Grille i fjæra på bålpanne, familiekos på landet, påskeegg, lese bok og strikke i sofaen mens vi ser påskekrim!

3. BienMaia Forelsket i forumet

Påskefjell, ski, solkrem og solbriller, bøker, kryssord, hyttekos, appelsiner og kvikklunsj. Og påskeegg. Veldig tradisjonelt, innser jeg [emoji1]

4. Mammaabc Betatt av forumet

Hytte, familie, kortspel, terningar og brettspel! Samhold! Latter, appelsiner, sjokolade, påskeegg.

5. Mor2017og2019 Betatt av forumet

Hytta, skitur, familie, brettspill, god mat, påskeskirenn, påskeegg og påskekrim [emoji108]

6. pirilen Glad i forumet

Drømmepåsken er på hytta på fjellet, men pga den jobben jeg har får jeg sjelden fri til det i påska dessverre.. Neste år er det forhåpentligvis permisjon, så da blir det hyttepåske med familien [emoji4]

7. November25 Elsker forumet

Bruker ofte å ta en storbyferie i påsken, så har vel ikke helt tradisjonell påske. Spiser ofte mye egg og appelsiner og må selvfølgelig ha påskeegg når jeg er hjemme. Tid med familie og brettspill hører også med [emoji4][emoji214]

8. mammatil3i2018 Betatt av forumet

Go tid, de man er glad i, lange late morgener, påskemorgen på TV, superundertøy, masse godis og go mat

9. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Har aldri vært vant med hytte og ski i oppveksten, så for meg er det slappe av med familie, film, påskeegg og turister i egen by :) koselig det og [emoji214][emoji213]

10. Snorkfrøken96 Forelsket i forumet

Har ikke hytte og liker ikke å stå på ski, så for oss er det påskeegg med godis i og brettspill:cat:

11. Lillevesen246 Elsker forumet Novembergull 2017

Har ikke noe forbindelser med påske, vi har aldri gjort noe spessielt, annet enn påskeegg og avslapping. Men gleder meg masse til å skape tradisjon med mine barn. Vi har ikke hytte, og liker ikke å gå på ski. Men grilling i hagen i solveggen mens barna leker er mer enn nok :D

• Liker Liker x 1

Del denne siden