Hva finner dere på i sommervarmen?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Forumansvarlig Tamara, 2 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Nei, vi ble ikke evakuert eller noe altså!! Vi bare kjente røyklukta fra et godt stykke unna, og valgte å dra hjem litt tidligere enn opprinnelig planlagt.

2. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Ja jeg ville nok gjort akkorat det samme om jeg hadde kjent duften av røyk:hilarious:

3. MinusNinus Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017

Skjønner dere godt!! Skogbrann er virkelig en av de tingene man ønsker å bli fanget i!! [emoji33]

4. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Nei absolutt ikke!

5. Juliii Forumet er livet Juligull2021

Jeg føler det ofte er så varmt at jeg koker og renner av meg bare jeg går ut døra :wtf: Men ellers så blir det man har lyst å finne på å gjøre og har mulighet for å gjøre :):)

6. Ikke i bruk Forumet er livet

Håper dere har fått litt sol og varme nå :)

• Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Ikke i bruk Forumet er livet

Uff, det er så skummelt tørt nå.

8. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Veldig! All ære til de som jobber på spreng for å slukke skogbranner rundtom.

9. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Ja nå har vi hatt ett par dager med sol og varme ,flere dager med tykk tåke, men hva fader!:) vi fikk da iallefall gådd ut døra før sola dro vidre:D

Del denne siden