Hva finner dere på i sommervarmen?

En tråd i 'Juli 2017' startet av Forumansvarlig Tamara, 2 Jul 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Forumansvarlig Tamara Administrator Moderator ⭐️ Babyverden Stab ⭐️

Hei på dere :)

Sommeren er her, og mesteparten av landet har det veldig varmt om dagen :D

Hva finner dere på med de små nå om sommeren? Bader? Leker mye ute? Hvilke leker og aktiviteter liker de små?

2. Utålmodigemeg Gift med forumet Oktoberfruene 2018 Julibaluba 2017

Ute heeele dagen :) late dager på tur og terrasssekos. Hytteturer og båtturer ❤️

• Liker Liker x 1
  3. lykke_liten Gift med forumet Julibaluba 2017

I morgen har vi tenkt oss på badeland :) om været er bra i morgen da

• Liker Liker x 1
  4. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Går turer i softskjell bukse å vinterjakke:hilarious:

• Liker Liker x 3
    • Morsom Morsom x 1
  5. lykke_liten Gift med forumet Julibaluba 2017

">

6. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Ja man må rett å slett bare le:hilarious:

• Liker Liker x 1
  7. MinusNinus Glad i forumet Tilgangsansvarlig Septemberlykke 2015 Julibaluba 2017

Ull er gull

• Enig Enig x 1
  8. Elisabethh Gift med forumet ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Vi har barnebasseng i hagen. Det redder oss i varmen.

9. Julilykke-17 Gift med forumet Julibaluba 2017

Føler meg stygg som ler... dere kan sikkert få litt varme fra resten av landet!

Vi er på stranda, i båten, leker i plaskebassenget på verandaen og spiser mye is om dagen.

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  10. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Jeg har spist EN is utendørs til nå, er heller kaffe latte man kjøper seg, ikke iskaffe, da fryser man resten av den dagen... kommer det ikke varme nå så flytter jeg på dagen !!!:) fyyy fader så lei:)

11. Elisabethh Gift med forumet ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

">
    Skal vi bytte? Var nettopp en tur i nord-Norge, faktisk lengre nord enn deg, og holdt på å svette i hjel i sommerkjolen min! Og så kommer jeg hjem til enda varmere her i sør!

12. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Bytter gladelig :) ser de har fått sommer i Tromsø , Narvik osv.. men Lofoten er vist avglemt i år:)

• Morsom Morsom x 1
  13. Julilykke-17 Gift med forumet Julibaluba 2017

Du er hjertelig velkommen sørover! Jeg kan dog advare om vrien legging og dårlig søvn pga svette barn og mange varmegrader. Sikkert mer fristende er varm kakao og kaffe latte uansett åssen man vrir på det:p

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  14. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Pr dags dato skulle jeg gjerne nyyyyyyytet svette netter å baby som sover i bleie:hilarious: her soves det enda i flanellsengetøy og baby har helnattdrakt med fot pluss soveposen sin:hilarious: å dyne:)

15. Julilykke-17 Gift med forumet Julibaluba 2017

Ojjjj :hilarious: Jeg føler med dere!! Kan prøve å sende litt varme oppover, vi kunne trengt en gråværsdag med regn.

16. Elisabethh Gift med forumet ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

">
    Det soves i sovepose her også, selv i 27°C! Vil ikke sove uten, og lager en scene om vi ikke tar den på. Lurer på om vi aldri kommer til å slutte med sovepose. Vi må åpne den i bunnen for lufting og ha gjennomtrekk nesten i hele huset for å få ned temperaturen.

17. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Ja att det skulle vært godt med regn der nede ,ser jeg på nyhetene:) er jo skogbrann overalt :)

18. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Å Gud fader!!:) det må være heftig varmt:) de vet virkelig hva de vil disse små :)

19. Julilykke-17 Gift med forumet Julibaluba 2017

Vi var på hyttetur i helga og satt på verandaen og klagde over disen.. så snudde vinden og vi kjente røyklukta:wideyed: det ble en kort hyttetur:hilarious:

20. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Novemberlykke 2018 Julibaluba 2017

Nei hva er det du sier !!!:) måtte dere flykte pga skogbrann??:)

Del denne siden