Hva får man av utstyr på sykehuset?

En tråd i 'Juli 2016' startet av Lula Lu, 28 Mai 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Jepp du bestemmer selv :) jeg har ikke styrt med hentesett denne gangen heller.

• Liker Liker x 1
  2. Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Junibarna 2019 Julimammaer 2016

Jeg hadde pakket som en full sjømann sist, men hadde heller ikke bruk for noe i bagen.

Du får alt.

3. 2 søte små Forumet er livet Januarskatter 2015 Augustbarna 2021

Vi fikk bleier og låne klær til mini sist. Han hadde tørr hud så de hadde litt badeolje i vannet da vi fikk bade han. Ellers hadde vi med litt klær til han siden de vi kunne låne på sykehuset var store i str og slitt som andre også skriver. Trengte ikke så mye til lille egentlig. Ihvertfall ikke da jeg fødte sist på tampen av året i 2014:)

4. Smily Elsker forumet

Skjønner =P he he..flaks med første bleieskift da:hilarious:

Det er ihvertfall et tips jeg skal ta med meg. Bedre å skåne huden til mini enn å skrubbe den i stykker.

• Liker Liker x 1
  5. Junibaby1687 Blir kjent med forumet

Jeg tar med et skift til typen og.. Regner med han blir svett av å være med på fødselen!

6. AFA Elsker forumet

Veldig nyttig tråd. Takk :-D Tror jeg har overpakket :p

7. Lenateacup Flørter med forumet

Ja, jeg tror jammen jeg har overpakket jeg og :p Ser at jeg trenger ikke å pakke bleiene, da, ihvertfall! Og ikke så mye babyklær. Kan vel heller pakke mer til meg enn baby, regner jeg med.

8. Mozzarella Elsker forumet

Vet ikke om det er nevnt her, men jeg kommer til å ta med meg en dorull :hilarious: De hadde bare sånt hardt papir sist og jeg var sydd alle veier! Da må jeg tørke meg i rumpa med silke altså :rolleyes:

• Liker Liker x 2
  9. mini#2 Forumet er livet ♡Junigull 2016♡ Julimammaer 2016

Bare pass på at det ikke er en type som loer/går lett i oppløsning... vil ikke ha rusk i sår....

• Enig Enig x 1

Del denne siden