Hva får du i julegave fra jobben?

• Trådstarter Trådstarter Persienna
  • Opprettet Opprettet
Jeg jobber ikke men han får en stor julesokk med godteri og vin.

Vi får ingenting

Vet vi får gave, men aner ikke hva... :rolleyes:

Før var det et forutsigbart (og ganske fint) vinglass, men de siste årene har de kommet på mye rart og i år hadde jeg til og med glemt at det fantes. Driver ubevist nedtelling til mammaperm jeg nå. :D

Vi har fått en hilsen og gjerne et gavekort

Pleide å få flotte og veldig nyttige gaver fra barnehagen jeg jobbet i, men nå har jeg byttet jobb og får ingen julegave her. Men det går helt bra, syns ikke vi får samme forhold til kollegaer og ledelse her som i bhg.

Det var variert veldig. De to siste årene har vi fått en kjempesøt te-kopp hvor motivet er signaturen til en kar i MT-tjenesten. Året før de begynte med te-koppene fikk vi en kjempepen porselensskål med motivet av ei lokal skiflyver-heltinne på :D hadde ønsket meg flere slike skåler egentlig, de var så fine :)

Da jeg er hjemmeværende uføretrygdet, så blir min julegave å rydde i leiligheten, pynte den, ordne alt av mat og drikke til julen, og sørge for at mann og barn har rene klær og kan komme til dekket matbord ;)

Tre små twist, ikke pose, bare tre små sjokolader ... huff.

Ingenting?
Jeg har jobbet mange år i kommunal bhg. Vi fikk vell bare litt godis av sjefen. Men Gud hvor mange gaver jeg fikk av barna og foreldrene :) Det varmer :)

Nei, vi får ingenting. Jeg er også forelder i den samme barnehagen, og jeg vurderer å kjøpe en gave til begge avdelingene. Noe de kan bruke på jobben :)

I fjor fikk vi gavekort på 500 hver på sport1.
I år.. Vel, jeg har tatt juleferie, og har enda ikke fått noe - så tror ikke vi får i år.
Tulla. Fikk en konvolutt med noe [emoji14]
Aner ikke hva da. Åpner jo ikke før jul [emoji14]

Vi har pleid å få en kasse med julemat. Spent på hva det blir i år, skulle visst være noe spesielt.

Nei, vi får ingenting. Jeg er også forelder i den samme barnehagen, og jeg vurderer å kjøpe en gave til begge avdelingene. Noe de kan bruke på jobben :)

Det er så kos!
Bare en liten ting varmer så mye. At noen har tatt seg tid og bryet å tenke ut hva man kan gi til deg liksom :) Man tilbringer tross alt mange timer i døgnet på jobb. Så en liten takk for innsatsen på slutten av året er på sin plass syntes nå jeg :)

Back
Topp