Hva får du i julegave fra jobben?

• Trådstarter Trådstarter Persienna
  • Opprettet Opprettet
Har de 2 årene jeg har jobbet der jeg jobber nå fått noe i rosendal. Vet ikke om vi får noe i år eller evt hva.

Får ingenting

Ingenting. Jobbe på sykehus

Tidligere år har vi fått matkurver og jakker, i tillegg til div. småting. I år får vi et superfint ullpledd + refleksarmbånd med LED-lys og minnepinne :)

Haha, julegave fra jobben? Den var god. [emoji14] Jobber i kommunal barnehage.
Jeg jobber i kommunal bhg og har alltid fått gave fra jobben [emoji6]
Styrer som kjøper,går av bhg budsjett [emoji6]

Ikke svære greiene, men for et par hundre kr.

I år ble julebordet sponset, så får beskjed om at det ikke blir så mye ellers.

Jeg er øverste leder så får ingenting fra jobben. Da måtte jeg isåfall kjøpt det til meg selv [emoji14] Jeg har kjøpt inn til de ansatte da. Julelykt med lys i og en strull med sjokolade fra Amundsen spesial.

Har tidligere fått:
- tekopp og en pakke te
- gavekort
- vinflaske
- Pynteting (lysholdere)
Her har vi ansatte også kjøpt til vår styrer [emoji6]

Heldige dere er. :)
Verdien spiller ingen rolle. Jeg kan bli glad for noe under hundrelappen. :) Det er liksom det å bli verdsatt det går på for min del.

Det er alltid innsparinger her i kommunen, så mye får et nei. Vi får knapt penger til å holde lekeplassen i forsvarlig tilstand... Forrige styrer dreit i det, da, og ga alle de ansatte en kokebok. Det er det eneste vi har fått siden "min tid".

Heldige dere er. :)
Verdien spiller ingen rolle. Jeg kan bli glad for noe under hundrelappen. :) Det er liksom det å bli verdsatt det går på for min del.

Det er alltid innsparinger her i kommunen, så mye får et nei. Vi får knapt penger til å holde lekeplassen i forsvarlig tilstand... Forrige styrer dreit i det, da, og ga alle de ansatte en kokebok. Det er det eneste vi har fått siden "min tid".
Nei verden har ingenting å si. Bare å bli satt pris på. Har skjønt det sånn at de fleste bhg får noe her, selv med store innsparinger i kommunen.

Jeg jobber som spesialkonsulent i et av landets helseforetak. Istedenfor julegave gir avdelingen vår pengene til spesifikke prosjekter på et sykehus på Zanzibar. At noen som sårt trenger pengene får et slikt bidrag er mye bedre enn julegaver til oss som har alt vi trenger:-)

Jobbet i kommunal bhg i mange år å føeste årene fikk vi kopp med bydelens navn på
Soste året fikk vi leverpostei, knekkebrød + annet pålegg ;)

Aner ikke... spørs om jeg får i år...

Får alltid et par flasker vin og en flaske aquavit, betalt julebord og nyttårsfest.

I fjor fikk vi gavekort på 500 hver på sport1.
I år.. Vel, jeg har tatt juleferie, og har enda ikke fått noe - så tror ikke vi får i år.

Ingenting. Julelunsj siste skoledag sammen med lærerne, men lite koselig da miljøet mellom lærerne og oss andre ansatte er dårlig.

Vel siden kontrakten min har gått ut nå i permisjonstiden (satser på at jeg får ny om noen mnd) så ingenting, men mannen som jobber samme sted fikk gavekort på 450 kr som kan brukes på jobben eller ica og 2 poser med safran.
Ifjor fikk han 500 kr i samme gavekort, 1 julesennep og 2 poser safran da.

Det gis til et veldedig formål som vi stemmer på fra år til år

Back
Topp