Har de 2 årene jeg har jobbet der jeg jobber nå fått noe i rosendal. Vet ikke om vi får noe i år eller evt hva.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg jobber i kommunal bhg og har alltid fått gave fra jobben [emoji6]Haha, julegave fra jobben? Den var god. [emoji14] Jobber i kommunal barnehage.
Her har vi ansatte også kjøpt til vår styrer [emoji6]Jeg er øverste leder så får ingenting fra jobben. Da måtte jeg isåfall kjøpt det til meg selv [emoji14] Jeg har kjøpt inn til de ansatte da. Julelykt med lys i og en strull med sjokolade fra Amundsen spesial.
Har tidligere fått:
- tekopp og en pakke te
- gavekort
- vinflaske
- Pynteting (lysholdere)
Jeg jobber i kommunal bhg og har alltid fått gave fra jobben [emoji6]
Styrer som kjøper,går av bhg budsjett [emoji6]
Ikke svære greiene, men for et par hundre kr.
I år ble julebordet sponset, så får beskjed om at det ikke blir så mye ellers.
Nei verden har ingenting å si. Bare å bli satt pris på. Har skjønt det sånn at de fleste bhg får noe her, selv med store innsparinger i kommunen.Heldige dere er.![]()
Verdien spiller ingen rolle. Jeg kan bli glad for noe under hundrelappen.Det er liksom det å bli verdsatt det går på for min del.
Det er alltid innsparinger her i kommunen, så mye får et nei. Vi får knapt penger til å holde lekeplassen i forsvarlig tilstand... Forrige styrer dreit i det, da, og ga alle de ansatte en kokebok. Det er det eneste vi har fått siden "min tid".
Jobbet i kommunal bhg i mange år å føeste årene fikk vi kopp med bydelens navn påJeg jobber i kommunal bhg og har alltid fått gave fra jobben [emoji6]
Styrer som kjøper,går av bhg budsjett [emoji6]
Ikke svære greiene, men for et par hundre kr.
I år ble julebordet sponset, så får beskjed om at det ikke blir så mye ellers.
Her har vi ansatte også kjøpt til vår styrer [emoji6]
Blir tatt fra en "blomsterkasse" som vi samler inn litt til. Går til blomster til sykmeldte osv.Men da er det fra egen lomme og ikke fra jobben?