Hva er

Hehe, det går heldigvis over, men enkelte dager altså... ;)
Det er enkelte dager man må grave rimelig dypt for å finne de positive sidene og hvorfor man holder ut i det hele tatt :-P
(Noe som sikkert går begge veier til tider :-P )

Haha. :D Jeg pleier ikke å svare på slike tråder når de kommer på feil dag... ;) Må vente til jeg ikke er sur på ham lengre, før jeg husker at han også har gode kvalitetet...
Kan ha slike dager jeg også :-). Da er han bare verdens teiteste :-P

Det er enkelte dager man må grave rimelig dypt for å finne de positive sidene og hvorfor man holder ut i det hele tatt :p
(Noe som sikkert går begge veier til tider :p )
Tipper han har lyst til å slå meg med stekepanna eller noe innimellom også ja! :p

Han er veldig tålmodig og takkler stress veldig fint :)

Ja, alle i familien hans er fantastiske ♡♡♡♡♡ Er så glad jrg har funnet en med en god, støttende og inkluderende familie ♡♡♡♡ Åh, heldige du!!!! :-) Finnes jo ikke noe bedre ♡

Hehe, ja, jeg er vel mer handy enn mannen, selv om jeg lar han tro han kan hjelpe meg innimellom :D hahaha
Ja så godt<3
Hehehe, ikke dårlig å være den mest handy da:D er det som er irriterende her av og til, jeg får liksom ikke så mye jeg skulle ha sagt:P hehe

Han er bare tvers igjennom ett så godt menneske :)
Og ikke minst verdens beste stefar til barna mine :)

Han er så tålmodig, rolig og stødig. Utrolig flink med barna og veldig omsorgsfull og kjærlig. Kunne ramset opp en hel haug med gode egenskaper hos mannen min, han er så utrolig god både med meg, barna og alle rundt seg. Selv om han ikke tror det selv!

Han er superflink på kjøkkenet og lager all mat fra bunnen av. Alltid :)

Veldig tålmodig og flink med barna.

At han faktisk gir meg litt motstand. Jeg kan være både sjefete og styrete. Han drar meg ned på jorden igjen.

Han er utrolig kreativ og løsningsorientert, og en ekte handyman.

Han er så utrolig handy. Skjønner ikke hvordan han klarer å bare prøve seg frem uansett hva det gjelder, og få det til :)

Han er snill, tålmodig, kjærlig, morsom, støttende, rolig og sjarmerende rar( kommer alltid med fakta om de underligste ting) ;) :)

Han er snill, full av kjærlighet og viser det hver dag. Han har fult fokus på hjem og familie. Full tiltro til meg.

Back
Topp