Tålmodigheten selv
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha.Jeg pleier ikke å svare på slike tråder når de kommer på feil dag...
Må vente til jeg ikke er sur på ham lengre, før jeg husker at han også har gode kvalitetet...
Hehe, det går heldigvis over, men enkelte dager altså...Haha, huff ♡♡♡
Det er enkelte dager man må grave rimelig dypt for å finne de positive sidene og hvorfor man holder ut i det hele tattHehe, det går heldigvis over, men enkelte dager altså...![]()
Kan ha slike dager jeg ogsåHaha.Jeg pleier ikke å svare på slike tråder når de kommer på feil dag...
Må vente til jeg ikke er sur på ham lengre, før jeg husker at han også har gode kvalitetet...
Tipper han har lyst til å slå meg med stekepanna eller noe innimellom også ja!Det er enkelte dager man må grave rimelig dypt for å finne de positive sidene og hvorfor man holder ut i det hele tatt
(Noe som sikkert går begge veier til tider)
Ja så godt<3Ja, alle i familien hans er fantastiske ♡♡♡♡♡ Er så glad jrg har funnet en med en god, støttende og inkluderende familie ♡♡♡♡ Åh, heldige du!!!!Finnes jo ikke noe bedre ♡
Hehe, ja, jeg er vel mer handy enn mannen, selv om jeg lar han tro han kan hjelpe meg innimellomhahaha
HahahaSpør igjen i morra... Aaaaargh!![]()