Hva er

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Den beste kvaliteten til mannen din? Min har en tålmodighet uten like som jeg verdsetter høyt:-). Er også en god kokk når han først begynner på kjøkkenet:-)

Skikkelig stå-på-vilje! Utrolig flink til å jobbe, både på jobben sin og her hjemme med huset. I tillegg veldig flink med sønnen sin, ta han med på det han driver med:) også er han en altmuligmann. Tror ikke det er en ting han ikke ordner:o

Han beholder alltid roen, samme hvor stresset og redd jeg er Har beroliger meg, støtter meg og er der - uansett!

Skikkelig stå-på-vilje! Utrolig flink til å jobbe, både på jobben sin og her hjemme med huset. I tillegg veldig flink med sønnen sin, ta han med på det han driver med:) også er han en altmuligmann. Tror ikke det er en ting han ikke ordner:o
Kan jeg låne din litt...? :-P Mye som må fikses her :-P

Når han først gjør ting, gjør han det ordentlig. Han er full av idéer og konsepter til inntjening, ekstremt flink på data. Og selvlært. Nå er han i forhandling med investorer om en millioninvestering til en nettbutikk han ønsker å starte opp.

Verdens snilleste, godeste og mest tolmodige. Og han er så utrolig flink med sønnen min. Kunne ikke fått seg en bedre stefar <3

Å nei du, jeg ser han nesten ikke selv på grunn av det:P haha. Mye som må gjøres her og, så ser liksom ikke enden på det enda:P
Haha, ser den. Jeg har en svigerfar som er superhandy, men kan liksom ikke okkupere hele hans tid heller :-P Får vel bare innse at enkelte ting aldri vil bli gjort! :-P

Spør igjen i morra... Aaaaargh! :p
Haha. :D Jeg pleier ikke å svare på slike tråder når de kommer på feil dag... ;) Må vente til jeg ikke er sur på ham lengre, før jeg husker at han også har gode kvalitetet...

Haha, ser den. Jeg har en svigerfar som er superhandy, men kan liksom ikke okkupere hele hans tid heller :-P Får vel bare innse at enkelte ting aldri vil bli gjort! :-P
Hehe litt kjipt det da:P her er pappa også veldig handy, så han har hjulpet både oss og broren min vanvittig mye! Så er veldig heldig sånn:)
Hjelper ikke å mase litt da?:p

Haha. :D Jeg pleier ikke å svare på slike tråder når de kommer på feil dag... ;) Må vente til jeg ikke er sur på ham lengre, før jeg husker at han også har gode kvalitetet...
Hehe samme her:P men nå står han ute her å jobber, så da er det ikke vanskelig å huske på:D

Hehe litt kjipt det da:P her er pappa også veldig handy, så han har hjulpet både oss og broren min vanvittig mye! Så er veldig heldig sånn:)
Hjelper ikke å mase litt da?:p
Hehe joda, trenger som regel ikke mase heller. Men han har hus, båt, campingvogn, biler og ei datter med familie som også trenfer tiden hans :-P

Ja jeg tenkte på å mase på mannen din:P hehe. Jeg kunne aldri masa på andre enn han:P hehe
Haha, Joda jeg og svigerfar er så nærme at det hadde gått bra.. Hab har tatt på seg papparollen for meg og han, ettersom min egen pappa er ubrukelig, alltid vært, og jeg mistet stefaren min for noen år siden ♡
Nei, jeg gjør det heller selv enn at samboeren gjør det gitt. Han er ikke så handy O.o :-P

Han er utrolig tålmodig, og ekstremt snill :) vil kun det beste for meg og dattera vår, og stiller opp uansett hva ;)

Haha, Joda jeg og svigerfar er så nærme at det hadde gått bra.. Hab har tatt på seg papparollen for meg og han, ettersom min egen pappa er ubrukelig, alltid vært, og jeg mistet stefaren min for noen år siden ♡
Nei, jeg gjør det heller selv enn at samboeren gjør det gitt. Han er ikke så handy O.o :-P
Åå så flott at du er blitt tatt i mot sånn av svigerfamilien da:) svigermor er nesten som min andre mamma her og:) enda min er fantastisk, så jeg er bare heldig å har to:)
Ja kan være like greit å ta det selv da:p hehe.

Åå så flott at du er blitt tatt i mot sånn av svigerfamilien da:) svigermor er nesten som min andre mamma her og:) enda min er fantastisk, så jeg er bare heldig å har to:)
Ja kan være like greit å ta det selv da:p hehe.
Ja, alle i familien hans er fantastiske ♡♡♡♡♡ Er så glad jrg har funnet en med en god, støttende og inkluderende familie ♡♡♡♡ Åh, heldige du!!!! :-) Finnes jo ikke noe bedre ♡

Hehe, ja, jeg er vel mer handy enn mannen, selv om jeg lar han tro han kan hjelpe meg innimellom :D hahaha

Back
Topp