Den beste kvaliteten til mannen din? Min har en tålmodighet uten like som jeg verdsetter høyt
. Er også en god kokk når han først begynner på kjøkkenet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jeg låne din litt...?Skikkelig stå-på-vilje! Utrolig flink til å jobbe, både på jobben sin og her hjemme med huset. I tillegg veldig flink med sønnen sin, ta han med på det han driver medogså er han en altmuligmann. Tror ikke det er en ting han ikke ordner
![]()
Å nei du, jeg ser han nesten ikke selv på grunn av detKan jeg låne din litt...?Mye som må fikses her
![]()
Haha, ser den. Jeg har en svigerfar som er superhandy, men kan liksom ikke okkupere hele hans tid hellerÅ nei du, jeg ser han nesten ikke selv på grunn av dethaha. Mye som må gjøres her og, så ser liksom ikke enden på det enda
![]()
Haha.Spør igjen i morra... Aaaaargh!![]()
Hehe litt kjipt det daHaha, ser den. Jeg har en svigerfar som er superhandy, men kan liksom ikke okkupere hele hans tid hellerFår vel bare innse at enkelte ting aldri vil bli gjort!
![]()
Hehe samme herHaha.Jeg pleier ikke å svare på slike tråder når de kommer på feil dag...
Må vente til jeg ikke er sur på ham lengre, før jeg husker at han også har gode kvalitetet...
Haha, huff ♡♡♡Spør igjen i morra... Aaaaargh!![]()
Hehe joda, trenger som regel ikke mase heller. Men han har hus, båt, campingvogn, biler og ei datter med familie som også trenfer tiden hansHehe litt kjipt det daher er pappa også veldig handy, så han har hjulpet både oss og broren min vanvittig mye! Så er veldig heldig sånn
Hjelper ikke å mase litt da?![]()
Ja jeg tenkte på å mase på mannen dinHehe joda, trenger som regel ikke mase heller. Men han har hus, båt, campingvogn, biler og ei datter med familie som også trenfer tiden hans![]()
Haha, Joda jeg og svigerfar er så nærme at det hadde gått bra.. Hab har tatt på seg papparollen for meg og han, ettersom min egen pappa er ubrukelig, alltid vært, og jeg mistet stefaren min for noen år siden ♡Ja jeg tenkte på å mase på mannen dinhehe. Jeg kunne aldri masa på andre enn han
hehe
Åå så flott at du er blitt tatt i mot sånn av svigerfamilien daHaha, Joda jeg og svigerfar er så nærme at det hadde gått bra.. Hab har tatt på seg papparollen for meg og han, ettersom min egen pappa er ubrukelig, alltid vært, og jeg mistet stefaren min for noen år siden ♡
Nei, jeg gjør det heller selv enn at samboeren gjør det gitt. Han er ikke så handy![]()
![]()
Ja, alle i familien hans er fantastiske ♡♡♡♡♡ Er så glad jrg har funnet en med en god, støttende og inkluderende familie ♡♡♡♡ Åh, heldige du!!!!Åå så flott at du er blitt tatt i mot sånn av svigerfamilien dasvigermor er nesten som min andre mamma her og
enda min er fantastisk, så jeg er bare heldig å har to
Ja kan være like greit å ta det selv dahehe.