Hva er yndlingsmaten til poden?

Sånn var det her også for under to uker siden.. :confused:
Ah, så vi er altså aldri trygge. Kjedelig. Men ting som endrer seg fort går vel heldigvis også ofte over igjen, forhåpentligvis like fort :)
 
Frukt og bær er en slager her også. Jeg får servere litt mer bønner og linser for å se om det kan være noe. Bare korn blir liksom litt stusselig.
Bær ja, jeg glemte jo bær. Hun kunne tilbrakt hele dagen i en bærbusk tror jeg. :D

Jeg tror det alltid vil være perioder med varierende matlyst, og forskjellige ting som blir spist. Min teori er at det er bedre til mindre styr vi gjør ut av det. :p Jeg tror det viktigste er at vi skaper en trivelig stemning rundt matbordet, uten mas, og så vil de til slutt ønske å spise det de ser at vi andre koser oss med. :)
 
Her får hun hjemmelaget grøt til frokost, Hipp grøt i barnehagen (siden hun fortsatt hiver alle brødbiter på gulvet) :p Hjemmelaget smoothie til mellommåltider, fisk eller kylling med søtpotet og grønnsaker til middag og Hipp grøt laget på mme til kvelds :) Og hun spiser det meste hun får servert, men går mest i most mat med skje enda...:p
 
Herlighet..kjøttkaker...det var stas det. Helst en halv en av gangen hun kunne gnage på..og brokkolien fikk hun ikke stappet raskt nok inn i munnen.. haha..tok helt av ved matbordet i dag altså..
 
Her er torsk favoritt! Ja, sett bort i fra bær og sånt da :-D og sylteagurk.. serverer ofte kokt torsk med potet/søtpotet/gulrotmos :) generelt veldig matglad gutt, spiser det meste vi gir han! Men til tider varierende, som andre skriver.. En periode spiste han tre brødskiver til frokost, noen ganger er han ferdig etter en halv..
 
Back
Topp