Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Nei du kan jo spørre..
foreldrenes syke forfengelighet,spør du meg..
ORIGINAL: nurkis og Sander
Det er jo såååå søtt må du vel skjønne[8|]
ORIGINAL: maltesers
ORIGINAL: Pontus
2011 Forumene??? vi er kun i APRIL....er vel ingen som tar hull i ørene på barna når de er kanskje knapt 4mnd vel???
Joooo[&o]
ORIGINAL: toneany
2011 Forumene??? vi er kun i APRIL....er vel ingen som tar hull i ørene på barna når de er kanskje knapt 4mnd vel???
Joooo[&o]
Jeg husker ikke helt hvor gamle barna våre var, men vi hadde en diskusjon på feb09 om dette, og de fleste var veldig imot, men noen få sa at de godt kunne tenkt seg å gjøre det, og de ble jo litt slaktet da (på et høflig vis, vi hadde veldig god stemning på feb09), og et par dager etterpå så la ei av jentene ut et bilde av datteren sin som hun nettopp hadde fått satt hull i ørene på. Virket jo litt som om hun gjorde det kun på trass. [8D]
ORIGINAL: toneany
Joooo[&o]
Jeg husker ikke helt hvor gamle barna våre var, men vi hadde en diskusjon på feb09 om dette, og de fleste var veldig imot, men noen få sa at de godt kunne tenkt seg å gjøre det, og de ble jo litt slaktet da (på et høflig vis, vi hadde veldig god stemning på feb09), og et par dager etterpå så la ei av jentene ut et bilde av datteren sin som hun nettopp hadde fått satt hull i ørene på. Virket jo litt som om hun gjorde det kun på trass. [8D]
DET virker litt teit[8D]
jeg syns ikke barn burde får hull i ørene før de spør selv(etter en viss alder :p)/ evt vet hva det innebærer og hvor vondt det faktisk gjør ( noe jeg syns da..ville ALDRI tatt igjen selv....haha)
ORIGINAL: Miss Claymore!
Hakke peil. Men det er noe av det styggeste jeg ser hverfall.