Hva er vitsen...??

Cinnamon*

Gift med forumet
Satt og kikket gjennom en bildetråd på en av 2011 forumene.. Kjente jeg ble skikkelig overrasket over at noen faktisk tar hull i ørene på så små!!

Hva i all verden skal et spedbarn med ørepynt egentlig??

Vel, man kan jo lure.

De blir jo såååå søøøøøøte. [8|]

Nei du kan jo spørre..
foreldrenes syke forfengelighet,spør du meg..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Nei du kan jo spørre..
foreldrenes syke forfengelighet,spør du meg..

sign

Det er jo såååå søtt må du vel skjønne[8|]

2011 Forumene??? vi er kun i APRIL....er vel ingen som tar hull i ørene på barna når de er kanskje knapt 4mnd vel???

ORIGINAL: Pontus

2011 Forumene??? vi er kun i APRIL....er vel ingen som tar hull i ørene på barna når de er kanskje knapt 4mnd vel???

Joooo[&o]

ORIGINAL: maltesers

Joooo[&o]

[&:]

Spør du meg så er det ikke noe poeng.

Joooo[&o]

Jeg husker ikke helt hvor gamle barna våre var, men vi hadde en diskusjon på feb09 om dette, og de fleste var veldig imot, men noen få sa at de godt kunne tenkt seg å gjøre det, og de ble jo litt slaktet da (på et høflig vis, vi hadde veldig god stemning på feb09), og et par dager etterpå så la ei av jentene ut et bilde av datteren sin som hun nettopp hadde fått satt hull i ørene på. Virket jo litt som om hun gjorde det kun på trass. [8D]

ORIGINAL: toneany

Joooo[&o]

Jeg husker ikke helt hvor gamle barna våre var, men vi hadde en diskusjon på feb09 om dette, og de fleste var veldig imot, men noen få sa at de godt kunne tenkt seg å gjøre det, og de ble jo litt slaktet da (på et høflig vis, vi hadde veldig god stemning på feb09), og et par dager etterpå så la ei av jentene ut et bilde av datteren sin som hun nettopp hadde fått satt hull i ørene på. Virket jo litt som om hun gjorde det kun på trass. [8D]

DET virker litt teit[8D]

jeg syns ikke barn burde får hull i ørene før de spør selv(etter en viss alder :p)/ evt vet hva det innebærer og hvor vondt det faktisk gjør ( noe jeg syns da..ville ALDRI tatt igjen selv....haha)

Jeg danner meg automatisk et bilde av foreldrene når jeg ser småfolk med hull i ørene.. Hvertfall bittesmå!!

Not nice.

ORIGINAL: toneany

Joooo[&o]

DET virker litt teit[8D]

jeg syns ikke barn burde får hull i ørene før de spør selv(etter en viss alder :p)/ evt vet hva det innebærer og hvor vondt det faktisk gjør ( noe jeg syns da..ville ALDRI tatt igjen selv....haha)

Ikke sant.
Dette var enda i babystadiet, jeg trooor ungene var 3-4 mnd på den tiden. Kanskje MAX oppe i 6 mnd.

Syntes det er litt søtt jeg da, men jeg ser ikke at søtt skal være en grunn får å stikke hull i barna sine.. Her hjemme hos meg skal ungene få det når de spør om det selv. De skal ville det på eget intiativ. Elste min var 7 år når hun ville ha det og da fikk hun det. Sønnen min ville ha det når han var 6 år, men han ombestemte seg.
De to minste har ikke nevnt det enda, så aner ikke når de får det [:)]

ORIGINAL: Miss Claymore!

Hakke peil. Men det er noe av det styggeste jeg ser hverfall.

Jeg laget rabalder hos eks-svigers da de tok hull på Malika da hun var 15 mnd gammel hehehe.

Ble bare stemplet som høygravid og litt hormonell, gikk fint det... [8D]

Jeg er imot hull i ørene på små barn, og på denne ukens 3 bryllup så jeg noe som rystet meg stort. For barnet i mandagens bryllup, litt over året regner jeg med, hadde øreRING!! Tenk så fort gjort det er for de små å hekte seg fast i noe, slik at ringen rives av.. Huff, fikk helt vondt imeg da jeg så det.

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: Cinnamon*

Jeg danner meg automatisk et bilde av foreldrene når jeg ser småfolk med hull i ørene.. Hvertfall bittesmå!!

Not nice.

Hvordan bilde da?[:)]

Trailer-trashy..

Back
Topp