hva er svangerskapspermisjon?

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

ORIGINAL: Mamman t Marius

ORIGINAL: ~Milla~

Men heter det å motta svangerskapspenger svangerskapspermisjon? Jeg trodde svangerskapspermisjon er det "gamle" navnet på det som heter fødselspermisjon idag?

Det trodde jeg også,men i følge nan.no er fødselspermisjon det man går ut i 3uker før termin og svangerskapspermsisjon det man har FØR fødsel dersom man er for sjuk til og jobbe eller ikke kan få tilrettelagt arbeid.Svangerskapspenger får man dersom man har svangerskapspermisjon og foreldrepenger er det man får hver mnd i fødselspermisjonen[;)]

Du har feil igjen!Svangerskapspermisjon er for friske gravide ikke for syke!
Jeg er 100% frisk og har svangerskapspermisjon....Er man syk blir man sykemeldt

Om jeg har det hvorfor er det da ei her som har svangerskapspermisjon pga at hun er sjuk da?

Det er i såfall utrolig merkelig om hun har dere fordi hun er syk.Da skulle hun heller vært sykemeldt...Gå inn å les på nav om du er i tvil....

Svangerskapspermisjon er for friske gravide står det ganske tydelig der!

Hvis det står på nav,skal jeg gledelig gi meg jeg[;)] men minner på at du ikke trenger og være så kvass[;)]

Det betegnes bare som "svangerskapspenger" på NAV sine sider... Svangerskapspermisjon er ikke nevnt... Kun i arbeidsmiljøloven... Så om vi skal være firkantet... Dette ble liksom ikke noen koselig tråd :(

ORIGINAL: Mamman t Marius

Det er i såfall utrolig merkelig om hun har dere fordi hun er syk.Da skulle hun heller vært sykemeldt...Gå inn å les på nav om du er i tvil....

Svangerskapspermisjon er for friske gravide står det ganske tydelig der!

Hvis det står på nav,skal jeg gledelig gi meg jeg[;)] men minner på at du ikke trenger og være så kvass[;)]

Beklager ikke meningen å virke kvass[8D]
Men er så mye forskjellige svar her inne.....[:)]Beklager om jeg virket dum mot deg.Det var ikke meningen.Bare vet at man ikke får det når man er syk...hehe

Det går helt fint![:)] beklager om jeg virket kvass på noen slags måte![:)] 

Hehe ikke tenk på det kjære deg[:D]
Kan vi ikke skylle på hormonene våre da[8D]

Jo,vi gjør det![:D] hihi

Back
Topp