Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ~Distré~
ORIGINAL: Dollface™
ORIGINAL: ~Distré~
ORIGINAL: reimaTURBOtec
Tror det skal gå ann å få kjøpt ekstraspeil.
Hvilket sete har du???
Ville heller prøvd et annet merke og sjekket om det passer bedre[;)]
Har BeSafe Izi Combi [;)]
djevelens lille engel hadde det - hun kjøpte heller et britax tror jeg som hun har bakovervendt i forsetet..
mistet mindre sikt med britax enn besafe slik jeg har forstått det
Da skal jeg sjekke ut det[:)]
MEn, noen som vet om en kan krasjteste et bilbarnesete[&:]
Assa om jeg vil selge mitt (nytt i okt'07) så er det jo greit å ha et typ bevis på at det ikke er blitt krasjet med...eller?
ORIGINAL: ~Re:Play~
Bakovervendt i forsetet - UTEN TVIL! [;)]
Men vi fikk nettopp høre at forsikringen ikke gjelder hvis vi hadde fjernet airbagen. [8|]
ORIGINAL: **mam**
ORIGINAL: leopold
ORIGINAL: Helene Harefrøken
man får dessverre ikke byttet en bilstol[&o]
ikke der jeg jobber i allefall...Ville bare opplyse om det[:)]
Det er verdt et forsøk. Har hørt om folk som har fått byttet.
joda, men man bør ikke forvente det[:)] hvis det er noen dager siden stolen ble kjøpt kan det bli vanskelig..
Det er jo trossalt sikkerhet det går på...
Jeg kjøpte den i går, og den er ikke blitt brukt. Da jeg kjøpte den fikk jeg feilaktig informasjon siden selgeren sa at man kan bruke forovervendt fra 9 kg uansett alder... utfra det jeg har lest i dag stemmer ikke det! Jeg opplyste om at sønnen min bare er 6 mnd.
bilstolen er godkjent på kilo, ikke alder. Så om ungen f.eks er 4 mnd og 9 kg, så er det godkjent!
Men håper for din skyld du får bytta, men tror det kan bli vanskelig. Butikken kan jo ikke selge stolen videre igjen heller