Hva er sikrest? ang bilsete -hva ville DU gjort? Oppdatert...

slettet

Bakovervendt i forsetet - UTEN TVIL! [;)]

Men vi fikk nettopp høre at forsikringen ikke gjelder hvis vi hadde fjernet airbagen. [8|]

ORIGINAL: ~Distré~

ORIGINAL: Dollface™

ORIGINAL: ~Distré~

ORIGINAL: reimaTURBOtec

Tror det skal gå ann å få kjøpt ekstraspeil.

Hvilket sete har du???

Ville heller prøvd et annet merke og sjekket om det passer bedre[;)]

Har BeSafe Izi Combi [;)]

djevelens lille engel hadde det - hun kjøpte heller et britax tror jeg som hun har bakovervendt i forsetet..
mistet mindre sikt med britax enn besafe slik jeg har forstått det

Da skal jeg sjekke ut det[:)]

MEn, noen som vet om en kan krasjteste et bilbarnesete[&:]
Assa om jeg vil selge mitt (nytt i okt'07) så er det jo greit å ha et typ bevis på at det ikke er blitt krasjet med...eller?

har vært i to bilkræsj me bil seter i bilen... den ene gangen me sønnen min i og den andre gangen va setet tomt...
du har da krav på nytt på forsikringen uten og betale for d...
derfor er d vel forhåpentligvis ikkje nokken som selger seter som har vært i kræsj... dem kan jo få mere for sete om dem sei at dem fikk nytt sete på forsikringen da og da...

ORIGINAL: ~Re:Play~

Bakovervendt i forsetet - UTEN TVIL! [;)]

Men vi fikk nettopp høre at forsikringen ikke gjelder hvis vi hadde fjernet airbagen. [8|]

da hadde ej villa ha sjekka me fleire forsikrings selskap... tru ikkje d e praksis me alle... hørtest rart ut sia trygg trafikk anbefale og ha bakovervend bil stol framme til de minste og heller koble ut airbagen...

ORIGINAL: **mam**

ORIGINAL: leopold

ORIGINAL: Helene Harefrøken

man får dessverre ikke byttet en bilstol[&o]

ikke der jeg jobber i allefall...Ville bare opplyse om det[:)]

Det er verdt et forsøk. Har hørt om folk som har fått byttet.

joda, men man bør ikke forvente det[:)] hvis det er noen dager siden stolen ble kjøpt kan det bli vanskelig..
Det er jo trossalt sikkerhet det går på...

Jeg kjøpte den i går, og den er ikke blitt brukt. Da jeg kjøpte den fikk jeg feilaktig informasjon siden selgeren sa at man kan bruke forovervendt fra 9 kg uansett alder... utfra det jeg har lest i dag stemmer ikke det! Jeg opplyste om at sønnen min bare er 6 mnd.

bilstolen er godkjent på kilo, ikke alder. Så om ungen f.eks er 4 mnd og 9 kg, så er det godkjent!
Men håper for din skyld du får bytta, men tror det kan bli vanskelig. Butikken kan jo ikke selge stolen videre igjen heller

Stolen er godkjent for barn fra 1 år og oppover, det står i spesifikasjonene på nettet på Recaro sin egen side. Dette burde selgeren ha visst...

ville fortsatt valgt bakovervendt i fram setet. og kjøpt et sete som er lavest så den dekker minst mulig at ruta

Back
Topp