Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Prøveline
Jeg skjønner meg ikke helt på sånn temping? Kan du forklare? Skal den være høy nå om vi er gravide?
ORIGINAL: ElinR
ORIGINAL: twinanne
He he...mensen vil være der om et par dager, sender en PM til deg jeg så du kan få se hjemmesiden min, vil ikke lege den ut offentlig ettersom ikke alle hvet hva jeg holder på med. Så kan du titte litt der, det kan være at du ikke kommer inn men jeg skal holde meg pålogget der og håpe at du for tatt en titt.
Dersom det er flere som vil ta en titt så PM meg.
ORIGINAL: Prøveline
Jeg mener også å ha hørt at progestan stikkpillene kan forskyve mens lengre enn crinone gjør fordi den er sterkere. men vet ikke om det stemmer :)
ORIGINAL: ElinR
Jeg har vist fått en tittel DR twinanne her inne så jeg må jo prøv å leve opp til dette, men i en av de andre postene jeg opprettet idag så spurte jeg om når de andre hadde fått mensen, derfor kune jeg svare litt på det, he he....
OBS det var hvist denne posten det, jeg stilte det spørsmålet, er nok litt rørete i hodet i dag.
Det var et godt spørsmål, det forekommer for noen at de ikke får mensen før de slutter med Crinone eller hva de bruker. Men Prøveline, Vugge med flere svarte 1-2 dager før testdag eller på testdag. Testdag er dag 16 etter uttak ("eggløsning"). Sess fikk ikke mensen på testdag mener jeg det var hun skrev.
[/quote
Stemmer det twinanne...god husk du har da[;)] Jeg roter med både navn og det hele her inne jeg...hehe
Jeg fikk mens 3 dager før test dato på fersk forsøket, og nå på fryseforsøk fikk jeg den 3-4 dager etter test dato..så det virker som det er stor forskjell på crinone og progestan ja...[;)]