Hva er målet?

therelo85

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Du som trener, enten for å gå ned i vekt eller bare for å holde deg i form; hva er målet ditt? :)
Her er målet for øyeblikket å gå ned 5kgx2 :)
 
Jeg skal gå ned 15 er målet :)
 
Målet mitt er å komme over en skade jeg har i ryggen, få bedre kondis, og en sterkere kropp, både så jeg kan holde tritt med poden, og forhåpentligvis få et barn til.
Jeg bør ikke gå ned noe i vekt, men jeg har godt av å komme i form, og styrke kroppen. :)

Vekt er vanskelig å forholde seg til, synes jeg, for det er så lett å bli demotivert om man ikke når målet sitt, og man tyr fort til dumme løsninger.
 
Jeg har 10 kilo jeg vil ned :)
 
Første målet er å komme inn i bunaden på 17. mai :) Da må jeg nok krympe en del cm rundt livet og magen.. Har ikke helt troen, men innstilt på å prøve.

Hovedmålet var 67-68 kilo innen juli, men med tanke på at jeg gikk opp i påsken og da må ned 18 kilo så setter jeg 75 som første mål her så er alt under 75 en god bonus ;)
 
Jeg bør ned 25 kg :-o

Men tar det i rolig tempo. Første mål er 10 kg, så får vi se etter det.

I tillegg må jeg styrke kroppen, så det er hovedmålet.
 
Gå opp i vekt. Og dèt i form av muskelmasse. Nå er jeg slank og har mange konturer. Skulle heller fylt på med litt muskelmasse for å få ordentlige former. Mer rumpe, skuldre og bredere rygg :)
 
Mitt mål er å gå ned 25 kilo :)
Jeg ønsker å endre livsstilen min og spise sunt!

Har som første mål å gå ned 10 kilo innen oktober er omme :)
 
Stramme opp, gå ned i vekt og holde kroppen sunn og sterk :)
 
Få sunnere, sterkere kropp med mer overskudd i hverdagen, samt lære meg å bli glad i kroppen min slik slik den er, slik at jeg kan være ett godt forbilde for datteren min. :)
 
Jeg vil ned ca 20 kg
 
Ned I vekt :) men mest av alt reparere egen kropp gjennom sunn kost og trening :) vekttap rr mer en bivirkning av det:p
 
nå har jeg ikke vekt, så vet ikke helt hvor mye jeg vil ned, :p men må ned i vekt, sist jeg var på vekten for sikkert 2 mnd siden var det rundt 6 kg som må bort :) håper på å komme ned mellom 60-62 kg :)
 
Jeg er gravid i uke 20 og har ingen planer om å trene for å gå noe ned i vekt. Kun for å holde formen ved like og kanskje forebygge litt "vondter" jeg kanskje ellers ville fått om jeg ikke var aktiv. Trente t.o.m. 7 mnd sist svangerskap og hadde en fin fødsel og hentet meg fort inn igjen etterpå:) Man får jo også ekstra energi osv. Av å være litt igang:)
 
Jeg vil ned ca 15kg. For å føle meg vel, at klærne sitter bedre og at ting er lettere. :)
 
Eg vil ned minst 30 kg... Har ca 17 igjen etter forrige svangerskap (knøttet er 8 veker), men var minst 15 for tung før eg blei gravid.

Vil komme i bedre form - dette svangerskapet har vore hardt for kroppen!
 
Back
Topp